חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

חזרנו אתמול, וחובה לשתף בהמלצות…
הגענו עם טיסה ישירה של ארקיע.
בילינו 5 ימים במלון z hotel בנונגווי- מלון מדהים ביופיו, עם כל הפסיליטיז, שירות מעולה, מעין מלון ״בוטיק״. לחצו כאן לדף המלון בבוקינג!
הלכנו על לינה וארוחת בוקר, אני ממליצה לקחת חצי פנסיון כי בכל מקרה מצאנו את עצמנו אוכלים שם כל ערב במסעדה. אין יותר מדיי אופציות באזור, והמלון הזה הוא האופציה הטובה ביותר. למלון יש חוף פרטי ובריכת ״ אינסוף״. חוץ מזה יש בר על גג המלון, happy hour וקוקטיילים מעניינים. המלון ממש לא זול אבל שווה.
תגידו להם שאתם בירח דבש ותקבלו ארוחת ערב על חשבונם ושמפניה לחדר..ותבקשו חדר עם נוף לים.. ארוחת ערב בz כולל שתיה לזוג סביב 40 דולר, בירות ושתייה 2-4 דולר
שימו לב- במלון יש מעין סוכנות נסיעות עם אדם מאוד נחמד בשם סעיד. המחירים שלו מאודדד גבוהים ולא שווה לסגור דרכו כלום.
-אפשר לצאת מהמלון ( עדיף לסגור דרך הביץ בוייז) לשייט בסירה בשקיעה, אמור לעלות סביב 10 דולר לאדם כולל בירה….
אנחנו סגרנו מול סעיד גם את ה״ספארי בלו״ ב 90 דולר לאדם כולל הסעה ,הבנו שיכול לעלות גם הרבה פחות.. טיול מאוד חוויתי ומהנה, אם אתם סובלים ממחלת ים ממליצה לוותר.
במהלך שהותנו פגשנו נהג מונית מקסים בשם מוסא, ונעזרנו בשירותי עד סוף הטיול שלנו..
מוסא הוא בחור צעיר שחוסך דולר לדולר על מנת לבנות בית למשפחתו באחד הכפרים. הוא הגון, צנוע והכי חשוב- דייקן ואמין ואמרנו לו שכשנגיע לישראל נמליץ עליו כי מגיע לו!
זה הטלפון שלו 255778050405 +.אפשר לדבר איתו באנגלית בוואטסאפ.
מוסא יכול להסיע כמעט כל מספר של נוסעים. כמו כן מארגן טיולים לכל האתרים הפופולאריים בעלות משתלמת.
דרך מוסא יצאנו לסיור בסטון טאון, מוסא הסיע אותנו לשם והדריך אותנו מקומי תושב סטון טאון. סיור מרתק בשוק המקומי, שוק העבדים ( זנזיבר הייתה בעבר מיקום מרכזי לסחר), מבנים מעניינים ותצפיות. סיור של חצי יום כולל הסעות עלה לנו 60 דולר.
לאחר חמישה ימים הגענו לגולת הכותרת של הטיול: מלון הZanzibar house ששוכן על חוף מאטמווה. למלון הגענו דרך המלצה של חברה. מלון בן 7 חדרים בסהכ, מעין אחוזה על חוף הים. הבעלים איטלקי, סיפר כי בנה את המקום עבור שבעת ילדיו, וכשאלה בסופו של דבר לא עברו הוא הפך את המקום לבית מלון. גן עדן של מקום! יפייפה, חדרים ענקיים ומרפסת עם מעין ערסל, בריכה וחוף ים כמעט בתולי, אוכל איטלקי מ ע ו ל ה – מדיי ערב בשעה 8 אוכלים ארוחה בת 4 מנות, ושירות מעולה. המחיר ביחס לתמורה ממש זול. מומלץ בחום!!!!
במהלך שהותינו שם יצאנו לטיול טרקטורונים בquad tour ליד מלון zan view. הטיול הוא בכפרים של זנזיבר- הזדמנות לראות את אפריקה האמיתית. מרתק ולא פחות גם מהנה. 110 דולר לזוג לא כולל מוניות. להביא איתכם רישיון נהיגה.
חיי לילה:
אין ממש חיי לילה, בימי שבת וראשון יש מסיבות בנונגווי, היינו במסיבה כזאת ביום ראשון במקום ששכחתי את שמו ( תשאלו במלון), בהחלט חוויה לרקוד במסיבה יחד עם בני שבט אפריקאי ותיירים מכל העולם..
מקווה שהיה מועיל, אנחנו עוד נחזור לשם❤️
אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בזנזיבר מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על זנזיבר!