חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

רשימת מלונות עם חוף פרטי בזנזיבר - מלונות על המים הכי שווים בזנזיבר. מחפשים מלונות מפנקים, יוקרתיים, שווים בחוף הצפוני או ברחבי האי? הנה הרשימה שלנו!

חופשה בזנזיבר היא ללא ספק, חופשה חלומית. שלווה, שקט אינסופי, ים כחול, חול לבן, עצי דקל – רק צריך להזמין שייק טעים, ומה עוד צריך? זנזיבר מספקת את התפאורה המושלמת ביותר לכל חופשה מפנקת. מי שרוצה לעצום עיניים ולהרגיש כאילו שהוא על אי בודד, עם פרטיות וללא אף הפרעה, יכול לבחור בבית מלון עם חוף פרטי. במלונות המפנקים האלה מובטחת רמת אירוח גבוהה במיוחד, לצד ההנאה המושלמת מהים הפרטי והשלו.

מיקום: Pongwe beach
אתר הנופש טוליה זנזיבר ריזורט נמצא בפונגווה, במזרח האי. על החוף הפרטי של המלון מוצעים כמובן שירותי חוף שונים. בקרבת מקום יש בריכה חיצונית, עם מגלשות מים. חדרי האירוח מעוצבים כמובן ברמה גבוהה, עם טרסה פרטית ועיצוב מודרני ורומנטי במיוחד, על טהרת העץ הגולמי. אורחי המלון יכולים ליהנות ממסעדת המלון, עיסוי חינם, שיעורי יוגה ללא הגבלה, מרכז בריאות וספא וכן הסעות הלוך ושוב אל נמל התעופה. אין פלא שהמלון, המתהדר בחמישה כוכבים, זכה לציון של 9.6 באתר Booking.

מיקום: Nungwi

ה-מלון המועדף על הישראלים בזנזיבר!!
אתר האירוח ריו פאלאס זנזיבר מציע לאורחיו חדרי אירוח מפוארים במיוחד, שמצוידים כולם בטרסות פרטיות עם נוף מהמם לאוקיינוס ההודי, בריכת שחייה פרטית, אמבט עיסוי וגינה. מלבד בריכת השחייה החיצונית, אורחי המלון מוזמנים ליהנות מהחוף הפרטי והמקסים המצויד במתקני ספורט מים ובמרכז צלילה פרטי. מלבד מזנון ארוחת הבוקר המגוון, באתר פועלות שתי מסעדות קונספט המגישות מאכלים משובחים מכל רחבי העולם, ובר המציע קוקטיילים, חטיפים ומתאבנים. האתר נמצא בכפר נונגווי, וחלק מיחידות האירוח ממוקמות ממש על חוף נונגווי המפורסם. חוף פרטי בחוף נונגווי הוא בהחלט חוויה המצדיקה את חמשת הכוכבים של המלון, ואת הציון 9.2 באתר Booking.

מיקום: Kendwa
אתר הנופש זורי זנזיבר, הממוקם בכפר קנדווה בצפון זנזיבר, שוכן על אחד החופים היפים והאהובים ביותר בזנזיבר. מלון חמשת כוכבים זה מציע לאורחיו יחידות אירוח פרטיות, שלכל אחת מהן אזור חוף פרטי. מלבד החוף הפרטי המלון מציע לאורחיו גם בריכת שחייה חיצונית, גינה, בר וטרסה. בבקרים ניתן ליהנות ממזנון ארוחת הבוקר, ובמהלך כל שעות היום ניתן לבקר במסעדה המזרח-תיכונית המשובחת הפועלת באתר. במרחק הליכה קצרה מהאתר נמצא אחד מאתרי השנורקלינג המומלצים של האי. בנוסף על כך, המלון מציע שירותי הסעה הלוך ושוב אל נמל התעופה של זנזיבר. זהו אחד המלונות האהובים ביותר על זוגות בזנזיבר, והוא מומלץ במיוחד לטיולים רומנטיים. האתר זכה לדירוג 9.4 באתר Booking.

מיקום: Pongwe
מלון טיקיטאם פאלמס ממוקם בכפר פונגווה, במזרח זנזיבר. זהו מלון חמישה כוכבים, המציע לאורחיו אזור חוף פרטי לחלוטין, מבודד ושקט. מלבד החוף הפרטי המלון מציע לאורחיו בריכת שחייה חיצונית, בר-בריכה הסמוך לחוף,  שתי מסעדות המתמחות במאכלים מקומיים (ובעיקר במאכלי ים) וכן במאכלים מהמטבח הבינלאומי. יחידות האירוח כוללות ווילות מפוארות וחדרים, המעוצבים ברמה גבוהה עם נגיעות של אומנות אפריקאית אותנטית ומקסימה. יחידות האירוח מרוהטות בעיצוב קולוניאליסטי, עם נוף מקסים לגן הטרופי של המלון. בחלק מיחידות האירוח ניתן ליהנות גם מנוף אל האוקיינוס הכחול. גם מלון זה אהוב במיוחד על מטיילים בזנזיבר, והוא קיבל ציון של 9.6 באתר Booking.

מיקום: Kizimkazi
מקום האירוח רזידנט זנזיבר ממוקם בדרום זנזיבר, ומציע לאורחיו שקט ואיכות ברמה בלתי מתפשרת. המלון ממוקם על חוף פרטי ולבן, וכל יחידות האירוח של המלון הן ווילות מפוארות. כל ווילה נהנית מנוף מקסים אל הבריכה והגנים, וחלקן פונות אל האוקיינוס. בנוסף לכך, לכל וילה בריכה פרטית. אורחי המלון מוזמנים ליהנות מארוחת בוקר בסגנון אמריקאי, וכן משתי מסעדות משובחות הפועלות בשטח האתר. בריכת השחייה של האתר מתהדרת בקירות הזכוכית המדהימים שלה, ובמקום פועל גם מרכז בריאות וספא ומרכז כושר. ניתן לצאת דרך המלון לטיולים בשמורת היער ג'וזאני הסמוכה, ולסיורי צפייה בדולפינים. בידודו של המלון וריחוקו מהכפרים מאפשרים לאורחי ליהנות משקט אינסופי ופרטיות מוחלטת. המלון אהוב במיוחד על זוגות אוהבים, ולא רק עליהם: הוא זכה לדירוג 8.9 באתר Booking.

שאלות נפוצות בנוגע למלונות על המים בזנזיבר

החופים השווים והיפים ביותר באמת נוטים להיות עמוסים ומתוירים, בעיקר בעונת השיא (שבה הכי שווה להגיע לזנזיבר). עם זאת, ממש אין צורך לחלוק את החוף עם עוד עשרות מטיילים! מלון בעל חוף פרטי הוא הפתרון המושלם.

החוף הפרטי פתוח רק לאורחי המלון. בחלק מהמלונות, כלומר, מראש הוא פתוח רק לכמות קטנה של תיירים. יש מקומות בהם לכל יחידת אירוח יש רצועת חוף פרטית משלה – כלומר, חוף פרטי לגמרי, אך ורק בשבילכם.

בדרך כלל, חוף פרטי יגיע גם עם שירותי חוף שונים. בר-חוף, בו ניתן להזמין קוקטיילים, שייקים, או חטיפים, למשל, שיכולים להפוך את השהייה בחוף למושלמת אפילו יותר.

רצועת החוף הצפונית ללא ספק היא המקום הטוב ביותר למלון בזנזיבר

יש הרבה מלונות חוף (מלון על המים) שווים בזנזיבר, אך הטוב בניהם על פי סקר שביעות רצון למטיילים הישראלים הוא המלון Riu Palace Zanzibar שבעבר היה נקרא Hideaway of Nungwi. מדובר במלון 5 כוכבים הכל כלול, עם בריכה מדהימה, חדרים מושלמים והכי חשוב ירידה לחוף מהמלון.

5/5 - (15 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בזנזיבר מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על זנזיבר!

דילוג לתוכן