חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

מלונות יוקרה הכל כלול באי זנזיבר? רשימת מלונות מנקים, יוקרתיים ומומלצים 4-5 כוכבים הכל כלול בזנזיבר! רשימת מלונות שווים למטייל הישראלי!

זנזיבר הוא אי קסום ויפייפה, שמציע לכל המטיילים בו חופשה מושלמת במיוחד. יש מי שאוהב לצאת, לחקור ולתור את האי – ולחזור הביתה עם רגליים כואבות ושרירים תפוסים מרוב טיולים. אחרים, דווקא מחפשים את הנחת ואת המנוחה. שני סוגי המטיילים יימצאו את כל מה שהם אוהבים במהלך החופשה בזנזיבר, אבל עבור הסוג השני – בחירת המלון היא חשובה במיוחד. בחופשה מפנקת ומתפנקת במיוחד, הבחירה במלון איכותי ברמה גבוהה יכולה להפוך את החוויה כולה למדהימה. כשבוחרים במלון הכל-כלול, אפשר להתרווח בכיסא ופשוט ליהנות, לאורך כל החופשה.

מיקום: Pongwe beach
הריזורט טוליה יוניק זנזיבר הוא מלון יוקרה, בעל חמישה כוכבים, הממוקם בפונגווה שבמזרח זנזיבר. זהו מלון מפנק במיוחד, המציג לאורחיו תפריט בקונפסט א-לה-קארט וחופשה בסגנון הכל-כלול. מלבד יתרון משמעותי זה, למלון יש יתרונות ברורים נוספים: הוא מתהדר בחוף פרטי עם שירותי חוף אישיים, בריכה חיצונית עם מגלשות מים, עיסוי חינם לכל אורח, שיעורי יוגה חינם ללא הגבלה ועוד. יחידות האירוח האלגנטיות של המלון מעוצבות בסגנון מודרני, ומציעות לכל אורח טרסה פרטית, חלוק רחצה ונעלי בית. חלק מיחידות האירוח מציעות נוף לאוקיינוס השקט, וחלק אל הגן. לא מפתיע כי האתר אהוב במיוחד על זוגות אוהבים, המטיילים בטיול רומנטי. המלון זכה לציון 9.6 באתר Booking.

מיקום: Paje
אתר הנופש קיסיווה און דה ביץ', כשמו כן הוא – ממש על החוף. מלון זה, בעל ארבעה כוכבים, ממוקם בפאג'ה שבדרום מזרח זנזיבר, והוא מציע לאורחיו אירוח בסגנון הכל-כלול. בנוסף לכך, המלון מציע לאורחיו מתקני ספא ובריאות, מסעדה משובחת המשקיפה על הים, מרכז כושר ובריאות ועוד. יחידות האירוח הן ווילות פרטיות, המעוצבות על פי המסורת הזנזיברית בהידור רב. לכל ווילה יש פטיו פרטי. אורחים המעוניינים בכך, יכולים לבחור באפשרות של סעודה פרטית על החוף. בר המלון מציע לאורחים קוקטיילים טעימים ומשקאות שונים, ובחלק מהערבים מתקיימים במקום מופעי בידור שונים. ניתן להיעזר בשירותי השמרטפות של המלון, במידת הצורך. זהו מלון מומלץ במיוחד עבור טיולים רומנטיים וזוגיים, אולם לא רק. הוא זכה לדירוג המחמיא 9.3 באתר Booking.

מיקום: Nungwi
הריזורט דאבלטרי ביי הילטון זנזיבר – נונגווי, ממוקם בכפר היפה נונגווי, ועל אחד החופים היפים ביותר בעולם. המלון ממוקם על חוף הים המושלם, ומציע מגוון חדרים מפוארים במיוחד הצופים כולם אל הים. ניתן להתארח במלון זה בחופשה על בסיס הכל-כלול. אורחי המלון מוזמנים ליהנות מארוחת הבוקר המוגשת במסעדה אחת, ומארוחות נוספות המוגשות במסעדה הנוספת של המלון, המגישה מאכלים מקומיים ובינלאומיים. המלון מציע לאורחיו גם מרכז בריאות וספא עם טפולים יומיים, מרכז כושר, בריכה חיצונית וגנים טרופיים מטופחים במיוחד. המלון זכה לציון 8.3 באתר Booking.

מיקום: Bwejuu
אתר הנופש דה פאלמס זנזיבר, הממוקם בדרום-מזרח זנזיבר, מתהדר בחמישה כוכבים. המלון ממוקם על החוף היפה והלבן של הכפר בווג'ו, ומציע לאורחיו בריכת שחייה חיצונית, מרכז צלילה מוסמך וספא. אתר הנופש פועל על בסיס הכל-כלול בלבד, וניתן ליהנות בו גם ממגרש טניס, גן טרופי וממסעדה המגישה מאכלים מקומיים נפלאים במיוחד. בנוסף לכל זה, באתר פועלים שני ברים, כשאחד מהם ממוקם ליד הבריכה החיצונית המקסימה. יחידות האירוח הן כולן ווילות מפוארות, המעוצבות בחמימות המקנה תחושת ביתיות מפוארת ויוקרתית במיוחד. כל ווילה מאובזרת בטרסה פרטית, הצופה אל האוקיינוס ההודי. ניתן ליהנות גם מפעילויות ימיות שונות כמו שנורקלינג, גלישת רוח וצלילה. ציון 9.6 בבוקינג!

מיקום: Kizimkazi
ריזורט הנופש והבריאות פרוט אנד ספייס זנזיבר (פירות ותבלינים), ממוקם במצ'נגמלה, בדרום זנזיבר, ממש על יד שמורת טבע מדהימה, ומציע אירוח בסגנון הכל-כלול. המלון מציע ווילות וחדרים בעיצוב זנזיברי הפונים כולן לים ולבריכת ההידרותרפיה של האתר. הווילות היוקרתיות ביותר מציעות לאורחים בריכות פרטיות. באתר פועלת מסעדה ראשית, וכן מסעדת-חוף קטנה יותר, בר חוף ומסעדת לובסטר. גולת הכותרת של האתר הוא חוף הים המלאכותי והמדהים שלו. בנוסף אליו, במקום פועלת בריכה חיצונית, ספא ג'ונגל עם מגוון טיפולים, מכון כושר ועוד. לריזורט זה יש חמישה כוכבים, וציון נהדר של 8.8 באתר Booking.

שאלות נפוצות בנוגע לבחירת מלון בזנזיבר

אפשר לבחור בכל אחד מהאזורים השונים של זנזיבר – צפון, דרום, דרום-מזרח או באזור המרכזי, במערב. הצפוני נחשב לטוב יותר מבחינת חופי הים ורצועת החוף, גאות ושפל ואיכות המלונות. כמו כן מרבית הטיולים יוצאים מהחוף הצפוני, לכן העדיפות היא לקחת מלון באיזו זה.

מומלץ שלא להתפשר על רמת המלון. בחופשת בטן גב מסוג זה או בחופשת הכל-כלול, רוב הפעילות היא במלון עצמו. אין צורך לצאת ממנו, מלבד סיורים קצרים בכפר או בעיר. לכן, כדאי לבחור במלון שהשהות בו מפנקת, כוללת הרבה אוכל משובח וכמובן פוטוגנית לאינסטגרם במיוחד.

במקרה כזה, כדאי מאוד לבחור באפשרות של אירוח המלון על בסיס הכל-כלול. בסגנון אירוח זה, אפשר לבחור מלון ברמה גבוהה ביותר. אפשר ליהנות מכל היתרונות של זנזיבר במקום אחד: שנורקלינג, חוף מקסים, פעילויות ספורט ימי ועוד, מבלי לכתת רגליים.

כן בהחלט! יש לנו ברשימת המלונות המומלצים מספר מלונות יוקרתיים מפנקים שמציעים חבילות הכל כלול!

4.7/5 - (23 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בזנזיבר מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על זנזיבר!