חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

אם קראת את המאמר על סטון טאון, תדע שזנזיבר מורכבת למעשה מכמה איים שונים ושהאי פמבה הוא אחד מהם. במאמר זה אני מספק רשימה של פעילויות ואטרקציות באיי זונזיבר למטיילים הישראלים – אל תפספסו!

Nungwi ממוקם על האי פמבה, אחד האיים של זנזיבר, בדרום טנזניה, ממש מול חופי דרום אפריקה. היער הוא אחד המקומות היפים ביותר בזונזיבארס והוא ממוקם בחלקו המזרחי של האי, ליד העיירה קיגאלי, יעד תיירותי פופולרי בטנזניה.

האי זנזיבר ממוקם מול חופי דרום אפריקה, בחלקה הדרומי של יבשת טנזניה, כ -1,500 ק"מ מהיבשת. במדינה יש גם מספר גדול של איים קטנים, שרובם נמצאים בצד המזרחי של פמבה, ליד העיירה קיגאלי.

כאמור קודם, בזנזיבר יש כמה מהחופים היפים בעולם, ולאן שלא תלך, בוודאי תאהב אותם. חוף השנורקלינג הטוב ביותר בזנזאבאר ממוקם בסמוך לעיירה פמבה, כ -1,500 קילומטרים מיבשת טנזניה. אמנם ישנם כמה חופי שנורקלינג טובים בזנזבר, אך ישנם גם חופים ברמה עולמית. בחלק מהחופים הללו ביקרו לעתים קרובות בשנים האחרונות בגלל הפריחה הכלכלית האחרונה בטנזניה, אך הם עדיין מעוררים השראה לכל מי שמבקר באי ומסייע בהצבתם על מפת המטייל.

לאנשים בחיק הטבע זנזיבר מציעה גישה לפארק הלאומי ג'וזאני – מפרץ צ'וואקה, שנמצא בין שתי הערים יוז'אני וצ'וואקה ביי. זהו הפארק הלאומי היחיד באי ואחד המקומות שאסור לכם לפספס. גלישה ב- ZanzaBar מציעה מגוון רחב של אפשרויות גלישה, החל מגלישה בים עמוק ועד לגלישה בים עמוק, והכל במקום אחד.

שדה התעופה קרוב לבירת סטון טאון, והמבקרים בארכיפלג היפהפה הזה יכולים לטוס ולצאת מכל הערים הגדולות של האי, כמו דאר א-סלאם, דאר-א-סלאח, ניירובי, מומבסה ודר. ES. המלון נמצא במרחק הליכה מכל האטרקציות התיירותיות העיקריות, כולל זאנזאבר וסטון טאון, כמו גם הפארק הלאומי.

ממוקם בקנדווה, בצפון מערב האי, אתר נופש זה הוא אחד המלונות הטובים ביותר על חוף הים בזנזיבר. יש לו נוף טוב של סטון טאון, מה שהופך אותו לאחד הבילויים האהובים עליי בזנזייבר. אם אתה רוצה לתקתק כמה מהדליים הגדולים ביותר שלך – דברים שרשמת שעשית בזנזיבר – עליך לבקר במסעדת Rock, שם תוכל למצוא את האוכל והשתייה הטובים ביותר בטנזניה, כמו גם את הפארק הלאומי. מכל הדברים האהובים עלי שעשיתי בזנזאבר, הדבר שהכי הרשים אותי היה העובדה שביקרתי במסעדת הרוק, האטרקציה התיירותית הפופולרית ביותר בארכיפלג היפהפה הזה.

אם אתם תקועים בסטון טאון ולא רוצים לצאת לטיול יום בחופי זנזיבר, ישנם מספר מקומות בהם תוכלו לשחות בים. למרבה המזל, תיירים רבים אינם מבקרים באי זה, ולכן טיולי שייט הם הדרך הטובה ביותר לחקור את החוף. מרבית האנשים הנוסעים לאי הקטן הזה מרבים לבקר בסטון טאון, לבקר בחופים היפים בצפון, לעשות סיור תבלינים או לבקר בעיירות האבן. אם אתה רוצה לברוח מההמון בזנזייברס, שקול טיולי יום לאי טומבאטו.

אם אתה רוצה להיות פעיל יותר מאשר סתם לשבת על החוף, ישנן מספר פעילויות אפשריות, כולל ביקור באיים החיצוניים.

אם אתה רוצה לבקר בזנזיבר, מדריך זה מראה לך כמה מהדברים הטובים ביותר לעשות בזונזיבר. החלק הבא מספק סקירה מהירה של כמה אטרקציות תיירותיות פופולריות במומבסה, בירת טנזניה. אם אתם מחפשים בדיוק את זה, קראו את המדריך שלנו לדברים שקורים במומבססה וסביבתה.

שום נסיעה לזנזיבר לא מושלם ללא ביקור בסטון טאון, אטרקציית התיירות הפופולרית ביותר באי ואחת האטרקציות התיירותיות הגדולות בעולם. הישארו במלון סנט ג'ון הפופולרי, שבלעדיו שום טיול לזונזיברס לא יהיה שלם, עם האוכל הטעים שלו ונופיו המרהיבים.

סטון טאון היא בירת האי זנזיבר והוכרזה כאתר מורשת עולמית על ידי אונסק"ו.

מהבחינה הזו, מוזיאון הארמון הוא מבוא נהדר להיסטוריה של זנזיבר, ואני ממליץ לך בחום להסתובב כאן כדי ללמוד קצת יותר על ההיסטוריה שלו. אם אתם מתכננים חופשה בזונזיבארס, לטנזניה יש הרבה מה לעשות, כמו איפה להישאר ואיך להגיע. כדי לוודא שאתה רואה את הטוב ביותר ממה שיש לאי להציע, בדוק את עשרת הדברים הראשונים שראינו ועשינו בארכיפלג המזרח אפריקאי. יש לנו כמה מעשרת המקומות הפופולריים ביותר לראות ולחוות את טנזניה ואפילו כמה מקומות מעניינים אחרים באפריקה.

אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בזנזיבר מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על זנזיבר!