חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

במרחק של קצת יותר מחמש שעות טיסה, נמצא אחד המקומות היפים, המיוחדים והרומנטיים בעולם – האי זנזיבר – גן עדן אמיתי לנופשים בו, המיועד לכולם: בני זוג אך גם משפחות עם ילדים. 

בתקופה האחרונה יותר ויותר ישראלים סוגרים חופשה בזנזיבר והסיבות לכך רבות: החופים המדהימים, מי הים בצבעים שאפשר רק לחלום עליהם, עולם חי עשיר ומחירים די זולים. האי המופלא זנזיבר מתאים לכל סגנון וחשק. עם מגוון אדיר של בתי מלון מפנקים, אוכל מצוין, אטרקציות ייחודיות, תרבות והיסטוריה מרתקת – כל אחד מוצא את מבוקשו באי. 

אז אם גם אתם מתכננים טיול לזנזינבר, בדקנו באמצעות אתר מטיילים בעולם (https://www.metailimbaolam.com/) אילו טיפים חשוב להכיר כבר בשלב תכנון הטיול.

מעוניינים גם אתם בחופשה בזנזיבר – הנה כל מה שאתם צריכים לדעת

חופשה בזנזיבר יכולה להיות ירח דבש חלומי, אם תתכננו זאת כמו שצריך. הכנו בשבילכם כמה טיפים שיעזרו לכם:

  1. מזג האוויר בזנזיבר חם ברוב חודשי השנה. החודשים המומלצים מבחינת מזג האוויר הם יולי עד אוקטובר. חודש מרץ קריר אך מתאים במיוחד לחובבי הצלילה. חודשים אפריל – יוני גשומים ופחות מתאימים לתיירים. 
  2. לזנזיבר יש 5 חופים עיקריים אשר לכל אחד מהם יש אופי שונה ותכונות ייחודיות. החוף הצפוני מאופיין עם קהל צעיר המחפש חיי לילה ובילויים. החופים הדרומי והמזרחי מאופיינים עם קהל המחפש רוגע ושלווה. 
  3. המטבע המקומי של זנזיבר הוא שילינג טנזני. שקל אחד שווה ערך לכ- 645 שילינג טנזני.
  4. ניתן להשכיר רכב בזנזיבר אך יש לקחת בחשבון שההגה בצד ימין. מקובל שם מאוד לשכור אופניים וגם המוניות הן אופציה טובה עם מחיר די טוב.
  5. זמן הטיול המומלץ הו בערך שבוע. בזמן הזה בהחלט ניתן להספיק ליהנות מהחופים, מהספארי, משמורות הטבע ומשאר האטרקציות שזנזיבר מספקת.
  6. יש לזכור שזנזיבר היא עוד מדינה לא מפותחת באפריקה לכן התשתיות לא ברמה הכי גבוהה. מומלץ לסגור מלון שנמצא במרכז העיר על פני מלון טוב היותר טוב הנמצא במקום נידח אשר ממנו תצטרכו לבזבז שעות בכדי להגיע למקומות בילוי.
  7. באי אין שגרירות ישראל , אומנם לא תצטרכו איזושהי ויזה מיוחדת אך כן תצטרכו לשלם 50$ בעת כניסתכם לאי.

בנוסף, הכנו לכם רשימה של האטרקציות שלא כדאי לכם לפספס בזנזיבר:

  1. אחת האטרקציות המומלצות ביותר בזנזיבר היא הבלו ספארי. הטיול הוא יום שלם (בד”כ מ-8 בבוקר עד 7 בערב) של שיט באוקיינוס. במהלך השיט עוצרים ונכנסים למים עם שנורקלים, ניתן לראות שלל שוניות וסוגי דגים, עם קצת מזל גם ניתן לראות דולפינים או כוכבי ים.
  2. שמורת יער ג'וזאני –שמורת יער ג'וזאני ידועה כאחד המקומות המרתקים והיפים ביותר לבלות בהם יום טיול נעים. השמורה היא ביתם האחרון כמעט של קופי הקולמבוס האדומים, עשרות סוגי פרפרים, בעלי חיים מיוחדים וטבע פראי הפרוש על פני 50 ק"מ.
  3. חוות התבלינים – טיול שאורכו יום שלם הכולל שיט בסירה, סיור בעיר וכניסה לאתרים יפים. במהלך הטיול עוצרים בחוות התבלינים בה ניתן לטעום ולהרגיש הצמחים אשר מהם מכינים את התבלינים, ניתן גם לרכוש בסוף הסיור.
  4. שחייה עם דולפינים בחוף קיזימקזי – אחת האטרקציות המהנות ביותר שמציעה זנזיבר שיט לחוף קיזימקזי לאזור מחייתם של הדולפינים. נדיר מאוד שלא תראו שם דולפינים אך במידה וכן תוכלו לשחות איתם בים.
  5. צ'יטה רוק – מדובר בפארק מדהים שבעצם משמש כמתחם שימור בבעלות פרטית, שנבנה על ידי מקומית שהחליטה להקדיש את חייה להצלת חיות בר. ברחבי הפארק תוכלו לפגוש נמרים, אריות לבנים וחיות נוספות – מאחורי כל אחד מהם עומד סיפור הישרדות אמיץ במיוחד. החיות כולן מאולפות ובפארק יש גם פינת ליטוף מיוחדת.
אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בזנזיבר מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על זנזיבר!