חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

מקובל להכיר בכך שלזנזיבר יש מוניטין אקזוטי ונרחב, אך הארכיפלג מול חופי טנזניה הוא בשום פנים ואופן לא בהישג יד. הפארקים הימיים שמסביב מדהימים מכל הבחינות, ואם אתה מעדיף להישאר קצת קרוב יותר לפני השטח, שנירקול בזנזיבר צריך להיות גבוה ברשימה שלך. פמבה ידועה יותר בחופי הים היפים שלה, המוקפת בשוניות אלמוגים (thta במי טורקיז), אידיאלית לנחירות וצלילה.

ארכיפלג זנזיבר מנוקד בכתמים שמעולם לא הגיעו למפה העולמית, אך אם אתם נהנים לשלב ספארי ג'ונגל עם מנוחה על החוף, מצאתם פנינה נסתרת. אנו אוהבים לחלוק את האוצרות הסודיים הללו עם לקוחותינו הנהנים מחופשת חוף אותנטית ומרגיעה.

הידוע גם בשם זנזיבר, האי אונגוג'ה הוא אחד האיים הגדולים ביותר בארכיפלג של חמישים האיים והוא מכונה בקרב המקומיים "אונגוג'ה". האי הוא ביתו של אתר הנופש החוף הפרטי הגדול ביותר בעולם, מלון גרנד, אך הוא לא אבוד באינטימיות של זנקר. מלון גרנד הוא אתר הנופש הגדול ביותר בזונזיבארס, עם חופים יפהפיים ויחידות אירוח מפנקות.

זנזיבר הוא האי הגדול ביותר בתריסר הארכיפלג ומכונה למעשה "אונגוג'ה" ובדרך כלל מתייחס לעצמו כאי הגדול ביותר. יש אי אלמוגים רגוע של זנקר, שעוגן על ידי אונגוג'ה (המכונה באופן בלתי רשמי "האי זנזאבר" על ידי חלקם), עם חופים בשולי דקלים ואתר נופש באי קטן, מלון גרנד.

שני האיים העיקריים הם זנקר ואונגוג'ה (הידוע גם בשם "האי זנזיבר", רק כדי לבלבל אותך עוד יותר). UngUja מוקף באיים זעירים רבים אחרים, אך רוב האנשים כנראה שמעו שהוא האי היחיד שמאוכלס על ידי בני אדם.

פמבה נמצאת קצת מחוץ לזנזיבר, אבל קל להגיע אליה בדיוק כמו דאר סלאם. איי התבלינים מתייחסים למקום ממנו מייצאים תבלינים לכל רחבי העולם, ומונח זה קשור גם לאיי מלוקו באינדונזיה. ציפורן היא מקור ההכנסה העיקרי של האיים הללו, ולכן האי פ אמבה הוא האי היחיד מלבד זנזאבר שמייצר ציפורן, ולכן הוא אחד מיצרני התבלינים החשובים ביותר באפריקה.

זנזיבר היא אחד מיעדי הספארי הפופולאריים ביותר בעולם והיא מסוגלת לשלב אותה עם מסאי מארה וספארי סרנגטי כדי להפוך אותה ליעד התיירותי מספר אחת באפריקה. ספארי אפריקאי הופך אותו ליעד פופולרי מאוד עבור תיירים מטנזניה, קניה, אוגנדה, מוזמביק, דרום אפריקה, טנזניה ואוגנדה. אפריקאים, שמחזקים את המוניטין שלה כאטרקציה תיירותית מרכזית ומקור הכנסה מרכזי עבור המקומיים.

חוויית האי האפריקאי: היעדים הטובים ביותר בזנזיבר יקחו אתכם הלאה ויתנסו בכמה מחיי הבר והצומח המדהימים ביותר באי.

טיול לזנזיבר לא היה מושלם ללא החופים החוליים הלבנים המפורסמים שנמצאים כמעט בכל חופים. ככלל, ככל שמצפון מגיעים, כך החופים פרטיים ופחות צפופים. אם אתם מחפשים חווית חוף אידילית על האוקיאנוס ההודי, אזי החופים הצפוניים מתאימים לכם בזנקבר. החופים העוברים בחלק זה של האי אופייניים מאוד לזונזיבארס, כאשר חוף מטמווה צפוני יותר.

למי שעדיין מבולבל, זנזיבר, הידועה גם בשם זנזיבר (או זנזיברה כשמה כן היא), היא המקום שאתה באמת רוצה לחקור. היינו גם בסטון טאון, אחד היעדים התיירותיים הפופולריים ביותר באי והיעד התיירותי העיקרי של זונזיבארס. זו לא עיירה אמיתית, אלא עיירה קטנה עם אוכלוסייה של קצת יותר מ -1,000 תושבים, שמורכבת ממספר מלונות, מסעדות, מלונות ואטרקציות תיירותיות אחרות. סטון סיטי עצמה גובלת באוקיאנוס ההודי, חוף מטמווה, החלק הדרומי של חוף זנצ'ה וחוף זנגאני.

הארכיפלג היה פעם מדינה נפרדת, זנזיבר, שאוחדה עם טנגניקה והקימה את טנזניה (שממנה שואבת טנזניה את שני שמותיה), אך עדיין נהנית ממידה גבוהה של אוטונומיה מהאיחוד הזה. למרות שהוא חלק מטנזניה, האי בוחר את נשיא משלו, שהוא ראש הממשלה בכל הנושאים הקשורים לאיים. עם זאת היא נותרת מנוכרת פוליטית מיבשת טנזניה – במיוחד תחת מערכת פדרלית המוצעת לחלוטין שתספק הקמת מדינה חדשה בדמות מדינה עצמאית – מדינה.

זנזיבר היא יעד חופשה אידילי בו תוכלו לנוח במשך יום על חוף לבן מושלם. ישנם אתרי חוף רבים בדרום ומזרחה של זנזאבר, ואזור הגאות והשפל בולט יותר מכל אזור אחר. האי אונגוג'ה מורכב משני איים, האי אודוג'ה והאי אונגה, שלכל אחד מהם חופים משלו. אם תחליט היכן להישאר ב- ZanzaBAR, לא חסר חופים לבחירה, עם מגוון סוגים שונים של חופים.

5/5 - (1 vote)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בזנזיבר מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על זנזיבר!

דילוג לתוכן