חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

זנזיבר במרץ – מה צריך לדעת? מזג אוויר, אטרקציות, טיולים, תפוסה, טיסות, מה לעשות ולראות?

אם אתם מתכננים טיול לזנזיבר בחודש מרץ, כדאי שתדעו שמדובר על אחת התקופות הנוחות ביותר לטייל בזנזיבר. בחודש מרץ תוכלו ליהנות ממזג אוויר נהדר ולא חם מדיי כמו בתקופת הקיץ החמימה ולהימנע מצפיפות רבה של תיירים, כך שניתן ליהנות מהאיים, האטרקציות, המסעדות, בתי מלון ועוד שמציעה זנזיבר לבאים. לכן אם אתם רוצים חופשה מהנה במזג אוויר טוב לפני חג הפסח אתם חייבים להגיע לזנזיבר בתקופה זאת.

זנזיבר בתקופת חודש מרץ

בתקופת חודש מרץ מזג האוויר בזנזיבר הוא מושלם. מדובר על אחד החודשים הנעימים ביותר מבחינת הטמפרטורה במיוחד לפני החגים.
מידות החום בתקופה זאת נעות בין 35 מעלות ועד ל-40 מעלות צלזיוס. כמו כן, נקודת הטל בתקופה זאת הינה 24, זמן טוב לעשות אטרקציות אתגריות שדורשות לא מעט מאמץ ואשר ניתן לבצעם ללא שמש קופחת אשר מקשה.

העונה היבשה של האי מאפשרת לא מעט חופש וכיף עם כל המשפחה הרחק מהלחצים והדאגות של היום יום. מעבר לכך, האיים ריקים מתיירים ופנויים עבורכם, אך לא רק האיים אלא גם המסעדות הפחות עמוסות, הטיילת, מקומות היסטוריים לבילוי, מלונות איכותיים שניתנים להזמנה, מקומות הבילוי השונים ועוד.
כמו כן, ניתן למצוא דילים טובים ונמוכים יותר ומגוון אטרקציות כיפיות ומהנות שיעבירו לכם בכיף את החופשה, כך שתשכחו מהצפיפות שאתם מכירים בחודשי הקיץ החמים יולי אוגוסט.

למה דווקא בתקופת מרץ ולא בתקופה אחרת?

תקופת מרץ היא התקופה הטובה ביותר לעשות חופשה בזנזיבר. מדובר על תקופה לא קרה או חמה מדיי, שניתן לעשות חופשה עם כל המשפחה לפני גל החגים שפוקד אותנו.
מעבר לכך, ניתן ליהנות מהשמש החמימה והמענגת שלא חמה מדיי ומאפרת לטייל במוקמות שונים ואף לעשות אטרקציות שונות ואתגריות. אך בנוסף לכל אלה, מה שעושה את החופשה לכייפית ומהנה בתקופה זאת זה חוסר הצפיפות ששורר בתקופה זאת. אם ביולי אוגוסט זנזיבר מפוצצת בתיירים בחודש מרץ המצב שונה, דבר זה משפיע על במגוון דברים נוספים כמו חופים ריקים, מקום במסעדות, מחירים זולים יותר גם בבתי מלון ועוד. לכן הרבה אנשים אוהבים להגיע בתקופה זאת וליהנות מכל מה שזנזיבר מציעה.

זנזיבר במרץ- העונה היבשה והמבודדת

זנזיבר במרץ היא עולם אחר לגמרי מאשר זנזיבר בקיץ. בתקופה זאת ניתן ליהנות ממזג אוויר יבש ונעים עם שמש חמימה.
בנוסף לכך, בתקופה זאת תוכלו להינות מהשקט, רעש הגלים, ציוצי הציפורים והאווירה המהנה של חופש תמידי. בנוסף לכך תוכלו לאגור לכם אנרגיות לקראת החגים שמצפים לכם כמו פסח, יום השואה, יום הזיכרון, יום העצמאות ועוד. האקלים היבש והנוח, אי צפיפות ותחושת החופש זה כל מה שאתם צריכים בחופשה שלכם.
אז אם אתם מחפשים חופשה בראש טוב ושקט הגיעו בחודש מרץ לזנזיבר ותוכלו להינות מהשקט והשלווה שאתם כל כך זקוקים להם בחיי היום יום.
אז אם טיפוסים שאוהבים את שקט ושלווה ופחות צפיפות זוהי התקופה המושלמת עבורכם לנופש מהנה ולא יקר.

מה צריך לדעת לפני טיסה לזנזיבר במרץ?

בטרם הטיסה לזנזיבר במרץ חשוב להגן עליכם מפני השמש החמה, למרות שמדובר על עונה יבשה שאינה קיץ חם מאוד, למרות זאת יש צורך להגן על עצמכם עם מקדם הגנה, במיוחד שאתה נמצאים רוב שעות היום בים מול השמש.
למרות שהטמפרטורות נעות מ-30 ומעלה הן יכולות להפתיע ולהיות יותר גבוהות, לכן יש צורך להצטייד במקדם הגנה עם SPF 50, מים וכובע מחשש להתייבשות או מכת חום.
כמו כן, חשוב לשבת במקומות מוצלים במידה וזה מתאפשר בחוף. את הטיסה לזנזיבר מומלץ להזמין מראש כמה חודשים לפני תאריך החופשה, וזאת מכיוון שיש צורך בטיסות קונקשן למקום ולא טיסה ישירה למקום, מעבר לכך הרבה אנשים מזמינים בתקופה זאת בגלל המזג האוויר הלא חם ששורר במקום.
בנוסף לכך, חשוב שיהיה לכם פנקס חיסונים תקף ודרכון בתוקף.

שאלות ותשובות נפוצות בנוגע לטיול בזנזיבר בחודש מרץ

כל האטרקציות פתוחות כרגיל בחודש מרץ ואין אף אטרקציה סגורה, לכן כדאי לרכוש כרטיסים מראש על מנת לא להישאר ללא כרטיס.

תוכלו למצוא צלילה עם דולפינים ושאר סוגי דגים ואלמוגים מספינה עם מדריך צמוד, טיול ג'יפים בנוף המדברי הפתוח, בנג'י ועוד.

ככל שתזמינו מוקדם ומראש כרטיסים לזנזיבר ככה כך יישמר לכם המקום בתאריך היעד של החופשה. כמו כן, מאחר שמדובר על טיסת קונקשן למקום הזמנה מראש שומרת לכם את השעות שנוחות לכם לטיסה.

אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בזנזיבר מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על זנזיבר!