חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

זנזיבר בספטמבר - מה צריך לדעת? האם זו עונה טובה, מזג אוויר, אטרקציות, טיולים, תפוסה, טיסות, מה לעשות

זנזיבר מזג אוויר

כמעט כל ישראלי שיכול – בוחר לטוס בספטמבר. לעיתים ספטמבר יוצא "חודש החגים" והחופשים הרבים מזמינים את הטיסה לחו"ל והנופש. במקרים אחרים, ספטמבר דווקא יוצא חודש העבודה הראשון של השנה – ומי שיכול לקחת חופש מהעבודה ולצאת לחופשה מבודדת ושקטה קופץ על ההזדמנות. לא משנה למה החלטתם לטוס בספטמבר, זנזיבר הוא אחד היעדים החמים לטוס אליהם בחודש זה.

זנזיבר בספטמבר

ספטמבר הוא אחד החודשים הנפלאים ביותר לחופשה בזנזיבר. ספטמבר הוא אמנם סוף העונה היבשה הארוכה, אבל הוא עדיין חלק ממנה. כלומר, הסיכויים שירד עליכם גשם שיפגע בטיול – נמוכים מאוד. שלא כמו אצלנו, חודש ספטמבר הוא אחד החודשים החמים ביותר בשנה בזנזיבר. 

מי שבוחר לטוס לזנזיבר בחודש זה צריך לקחת זאת בחשבון, ולהיערך בהתאם. החום בספטמבר כבד יותר מהחום ביולי או באוגוסט. מדובר אמנם על כמה מעלות בודדות יותר, אבל כשמגיעים לטמפרטורות של מעל 30 מעלות בצל – לכל מעלה יש חשיבות גדולה על התחושה.

בחודש ספטמבר, זנזיבר עדיין נמצא בשיא העונה שלו. השיא האמיתי חלף כבר, אבל מבחינת ההתארגנות של האי לקבלת תיירים – זהו זמן מצוין להגיע לביקור.

איזה אטרקציות פתוחות בזנזיבר בספטמבר?

הכל! האי פתוח לגמרי וערוך לקבלת תיירים. כל האטרקציות פתוחות ופעילות. בניגוד לחודשים עמוסים יותר, האטרקציות גם יחסית פנויות. הן בהחלט לא שוממות ואין הרבה סיכויים שתהיו התיירים היחידים בכל סיור שתבחרו להשתתף בו, אבל בהחלט לא תתקלו בהמולה ההמונית ובעומס של חודשים עמוסים יותר.

חודש ספטמבר הוא מושלם במיוחד עבור חובבי החוף. מי שאוהב ליהנות על החוף היפה, לצאת לשחיית שנורקלינג נעימה או אפילו לשוט אל האי הנעלם המפורסם של זנזיבר – יגלה שבספטמבר החוויה טובה אפילו יותר. החופים, שיכולים להיות עמוסים ורועשים במיוחד בחודש אוגוסט, הופכים פתאום נקיים ושקטים יחסית. הם לא מבודדים, אבל כבר לא קשה למצוא פיסת חוף חמימה ושקטה לשכב עליה.

טיסות, מלונות, מסעדות

היעדר העומס של ספטמבר מאפיין את כל התחומים בזנזיבר. המסעדות אמנם מלאות חיים ולא שוממות, אבל הן בהחלט לא עמוסות והומות. אפשר למצוא מקומות לינה בקלות יחסית, והטיסות עדיין יחסית תדירות. 

שימו לב כי אם יש מלון מסוים שאתם מאוד רוצים, כדאי לא לקחת סיכון ולהזמין מקום מראש. נכון שחודש ספטמבר הוא חודש לא עמוס בתיירים, אבל כן נמצאים תיירים על האי – במיוחד אם חגי תשרי שלנו נופלים על חודש ספטמבר כולו. חבל להתאכזב ולגלות ברגע האחרון שהחדרים נתפסו. ההתפשרות על מקום אחר יכולה להעיב על החופשה כולה.

בספטמבר בדרך כלל עדיין פועלות הטיסות הישירות בין ישראל לזנזיבר. הטיסה הישירה חוסכת לכם זמן רב מאוד: במקום לעשות קונקשן באחת ממדינות אפריקה, להמתין כמה שעות בין הטיסות ולשלם על שתי טיסות במקום על אחת – הטיסה מתקצרת והופכת פשוטה יותר.

חשוב להדגיש כי לאטרקציות הפופולריות ביותר שמוגבלות במספר המבקרים – כמו למשל ביקור ב-Cheetah's Rock – כדאי להזמין מקום מראש. נכון שספטמבר הוא חודש פחות פופולרי לטיסה עבור הישראלים, אבל בזנזיבר מבקרים לא רק תיירים ישראלים. חבל לגלות ברגע האחרון שכל הכרטיסים כבר נמכרו לתיירים ממדינות אחרות, ולהיוותר מחוץ לאטרקציה השווה.

מה עוד חשוב לדעת?

כמו שאמרנו, ספטמבר בזנזיבר הוא חודש חם. חשוב להתכונן לכך באופן הנכון, כדי להימנע ממכת חום או התייבשות שיכולות להיות סיפור לא נעים בכלל. חשוב להקפיד על שתייה מרובה. קחו אתכם בקבוק מים צוננים לכל מקום אליו תלכו. 

אם שכחתם את הבקבוק – הקפידו לקנות אחד חדש במהרה. הצטיידו בכובע רחב שוליים, והקפידו על ישיבה בצל מדי פעם. אם אתם יוצאים ליום טיול, כדאי ללבוש חולצה עם שרוולים ולא גופייה, כדי להגן על העור מפני השמש. 

כמובן שחשוב להביא עם קרם הגנה טוב עם מקדם הגנה גבוה יותר ממה שאתם רגילים אליו מהארץ. גם אם בחוף תל אביב אתם יכולים להסתפק במקום הגנה של 15, כדאי להשקיע מעט יותר בעת הביקור בזנזיבר.

שאלות נפוצות בנוגע לזנזיבר בספטמבר

נמוכים מאוד. ספטמבר הוא אמנם סוף התקופה היבשה, אבל הוא עדיין חלק מהתקופה היבשה. הימים הגשומים בחודש זה הם מעטים מאוד. עם זאת, חשוב להדגיש כי במזג אוויר טרופי הכל אפשרי – ויכול להיות שהגשם פתאום יפתיע לזמן קצר.

חשוב להביא לכל טיול בזנזיבר דוחה יתושים טוב ואיכותי מהארץ. אל תבנו על לקנות אחד מקומי, מתוך מחשבה שהוא יהיה היעיל ביותר נגד היתושים המקומיים. דוחי היתושים הזנזיבריים אינם טובים, ויעשו עבודה פחות טובה בהשוואה לאלה הישראליים.

בזנזיבר מערכת הבריאות איננה מתקדמת. אם יש לכם תרופות קבועות שאתם זקוקים להן, חשוב להקפיד להביא אותן אתכם. בנוסף לכך, הביאו תרופות בסיסיות לכאבים, מיגרנות, כאבי בטן ועוד.

אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בזנזיבר מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על זנזיבר!