חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

מלון: דיאמונד לה גמה – מלון לה ג'מה (Diamonds La Gemma dell'Est)  אז למרות החששות שלנו בגלל חוות דעת קודמות שראינו בקבוצה המלון היה מוצלח מאוד, מטופח ונקי מאוד, צוות העובדים מאוד שירותי ומשתדל למלא כל בקשה שלך. גם בעיה שהייתה לנו עם המיים החמים נפתרה תוך 20 דקות מהרגע שהודענו עליה ולא חזרה שוב לאורך כל השהות שלנו במלון. הערה אחת – החדרים יחסית פשוטים למה שהייתה מצפה ממלון 5 כוכבים במחירים האלו – אבל שאר הדברים בהחלט מפצים. לחצו כאן לכניסה לדף המלון!
אוכל – שאנחנו שומרים כשרות ולכן לא יכולנו ליהנות מכל מה שהוגש אבל חשוב לי מאוד לציין שעוד לפני שהגענו למלון שלחנו להם מייל וניסינו להסביר להם את המגבלות שלנו בעניין האוכל. בערב הראשון שהגענו למלון פגש אותנו השף, בחור הודי חביב מאוד (שמו prabhakar kumar) הוא מייד הבין את העניין ובכל ערב דאג לנו לדגים כשרים (הרשימה של הדגים קיבל מאיתנו) אותם הוא הכין בנייר כסף עם ירקות שונים. כמו כן הוא בכל ערב עבר איתנו מיוזמתו על כל המזנון וכיוון אותנו ממה עשוי כל דבר. אין ספק שהרצון שלו לעזור שידרג את החוויה.
חופים – לדעתנו החוף הצפון מערבי עדיף על המזרחי – אבל זה כבר עניין של טעם.
מדריכים – בניגוד לכל ההמלצות שיש כאן , אלמסי – אתו קבענו חודש מראש , הבריז לנו , בלי להודיע , בגלל שלא הייתה לו קבוצה מספיק גדולה לאותו יום. לדעתי אם אתה משתלב לו בקבוצה תקבל שירות, אם זה לא מסתדר לו – הוא לא יתאמץ יותר מידי ויבריז.
נהג מומלץ שנעזרנו בו רבות – היה מאוד שירותי , מחירים סבירים |(אם כי לאחר מו"מ קצר כמקובל בזנזיבר) והיה לו חשוב מאוד להראות לנו דברים שונים באי , גם כאשר זה לקח יותר זמן – שמאטה – מאוד חביב, מכיר את השוטרים במחסומים, ורוב הזמן אני מבין שהוא נמצא בחלק הצפוני של האי. טל: 255777429670+ אפשר לתפוס אותו בטלפון או בסמס.
ההפתעה היחידה הרעה שלנו הייתה בשדה התעופה בדרך חזרה , אף אחד לא הכין אותנו להמתנה בעמידה של כמעט 3 שעות, לבידוק ארוך ומייגע (כולל מעבר על כל מה שיש לך במזוודה) ואולי הכי מעצבן דרישות חצופות לבקשיש מהבחור ששקל לך את המזוודות ומדיילת הקרקע שסידרה את המקומות בטיסה. מי שבחר לא לשלם להם – פשוט המשקל של המזוודות שלו עלה והתעכב בשקילה המון זמן . דיילת הקרקע העניש את כל הזוגות שלא רצו לשלם לה בקשיש – שהיא פשוט דחפה אותם לסוף המטוס ודאגה שזוגות יישבו בנפרד.
אבל גם החוויה הזו לא הצליחה לקלקל לנו את הטעם הטוב ואת החוויות של החופשה המדהימה הזו.
אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בזנזיבר מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על זנזיבר!