חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

המלצה חמה על ספארי בטנזניה + זנזיבר!!
חזרנו אתמול מירח דבש מושלם בספארי וזנזיבר, ואני חייבת לכתוב כמה המלצות:
המלצה ראשונה – עולם הספארי
המלצה חמה חמה חמה על עולם הספארי שסגרו לנו את הטיול.
דיברתי עם בחור מקסים בשם אביעד שסגר לנו את כל החופשה מא' ועד ת'!
טיסות, העברות, כניסות לשמורות, לודג'ים ברמה של 5 כוכבים וגם את המלון בזנזיבר.
אז קודם כל, אני בדקתי עם עוד שתי חברות ספארי נוספות לפני שסגרתי עם עולם הספארי, ואביעד נתן לי את ההצעה הכי משתלמת לאותה חבילה שהציעו החברות האחרות (הבדל של בערך 600-800 דולר לאדם).
מעבר לזה שההצעה שלו הייתה הכי משתלמת, הוא גם מקצועי ברמות!
כשהתקשרתי לחברות אחרות ביררתי על חבילות מאורגנות לאפריל עם טיסות ישירות (בחבילות המאורגנות אתם נמצאים בג'יפ עם אנשים נוספים), או טיול מאורגן אישי ביולי, אך ציינתי שאנחנו גמישים מבחינת התאריכים.
בחברות האחרות אמרו שביולי יהיה מאד יקר, וג'יפ פרטי מייקר מאד את העלויות ולגבי אפריל אמרו שלמרות שזו עונה רטובה זה לא יפגע לנו בטיול..
אביעד היחיד שהתייחס לכל הבקשות וההערות שלי והציע לי לסגור תאריכים אחרים שבהם המחיר עדיין נמוך, אך המזג אוויר כבר יותר טוב ובמחיר יותר טוב מההצעות האחרות שקיבלתי (וג'יפ אישי).
בקיצור – עולם הספארי (safari world) מומלצים בחום אם אתם רוצים לסגור הכל בצורה מסודרת מהארץ ולא בא לכם להתעסק עם כל דבר בנפרד (חברת ספארי, מלונות, ארוחות, הסעות, טיסות וכו)
המלצה שניה – Bobby Camping Safaris והנהג המדהים Jolis
כמובן שגם את חברת הספארי בטנזניה אביעד סגר לנו, אבל הם עשו עבודה מצוינת ומגיע להם קרדיט.
ג'וליס אסף אותנו כבר מהשדה תעופה למלון הראשון בארושה, שם פגשנו את הבוס שלו (מורטזה) שהסביר לנו על המסלול שלנו ועל הלוחות זמנים וענה לנו את כל השאלות.
יום למחרת כבר יצאנו לשמורה הראשונה.
ג'וליס היה הנהג והמדריך שלנו לאורך כל הטיול, צמוד אלינו וזמין לכל שאלה ובעיה (להוציא כסף, לחפש חנות אלקטרוניקה כי הבאנו מטען לא נכון וכל דבר שהיינו צריכים).
מעבר לזה שהוא בחור מקסים וכיפי הוא מקצוען אמיתי, ידע לענות לנו על כל שאלה שהייתה לנו על המקומות שהיינו בהם ועל בעלי החיים ותמיד בכיף וחיוך!
נקודה חשובה נוספת, חוץ מזה שהוא נהג ומדריך תותח על, הוא גם מכונאי בהכשרתו (לפני שהיה מדריך)! כך שגם אם נתקע לכם הג'יפ, אתם יכולים להיות רגועים שהוא ידע לטפל בבעיה במהירות ותמשיכו במסלול המתוכנן תוך כמה דקות.
כל התמונות שאני מצרפת פה נלקחו עם מצלמת פלאפון – רק שתבינו כמה קרוב הגענו לבעלי החיים עם הג'יפ וכמה תותח היה הנהג שלנו.
שורה תחתונה – אם אתם סוגרים כל דבר פרטנית ולא דרך סוכנות מסודרת בארץ – לכו על חברת Bobby Camping Safaris ותבקשו את ג'וליס (Jolis) – לא תצטערו!!!
המלצה שלישית ואחרונה – Matlai Boutique hotel בזנזיבר – לחצו כאן לדף המלון!
ירח דבש בזנזיבר – רק במלון הזה!!!
חשוב לי לציין שכל המלונות והלודג'ים שהיינו בהם היו ברמת 5 כוכבים והיו מעולים, ובאופן כללי בכל החופשות שלנו אנחנו לוקחים רק מלונות ברמת 4-5 כוכבים לפחות, אבל בחיים שלי לא הייתי במלון מדהים כמו המטלאי.
כשאתם מדמיינים בראש ירח דבש במלון מפנק עם נוף מרהיב – זה המלון שיש לכם בראש.
זה מלון בוטיק בעל 6 חדרים בלבד, ירידה לחוף ישירות מהחדר, שקט ופסטורלי עם שירות אישי שלא האמנתם שקיים דבר כזה.
יש כל כך הרבה דברים להגיד, אבל אני אשתדל להדגיש את הדברים החשובים..
1. שקט שקט שקט – גם אם המלון בתפוסה מלאה (ושוב, אציין שיש רק 6 חדרים) שטח המלון כל כך גדול ויש כל כך הרבה מקומות לרבוץ שפשוט לא מרגישים את האורחים האחרים, כאילו המלון כולו לרשותכם..
2. ארוחות – אין חדר אוכל. את הארוחות מכין שף פרטי והן מוגשות לאן שתרצו במלון בשעה שנוחה לכם. מבחר מכובד מאד בתפריט. בארוחת בוקר אפשר להזמין מה שרוצים וכמה שרוצים. ארוחת ערב מזמינים מנה ראשונה + עיקרית + קינוח ומקבלים גם לחם ומטבלים ואיזה הפתעה קטנה מהשף בתחילת כל ארוחה. אנחנו היינו במלון על בסיס חצי פנסיון וזה יותר ממספיק מכיוון שאת ארוחת הבוקר אפשר לאכול בכל שעה שתרצו וכל ארוחה מפוצצת לשעות. שתיה קלה חופשית מהמקרר.
3. שירות אישי – לכל חדר יש טלפון סלולרי שממנו הוא יכול להתקשר לאחד מאנשי הצוות לכל דבר שצריך.. להזמין / לבטל טיולים, להזמין את הארוחות, לארגן הסעות או כל דבר אחר שחסר לכם. ואם יש משהו אחר שאתם רוצים ולא בטוחים שאנשי הצוות יכולים לעזור, אתם יכולים לפנות למנהל המלון, טים, שיעזור לכם עם כל דבר שתרצו.
4. נוף ועיצוב – אני חייבת לציין שהתמונות של המלון פשוט לא עושות איתו חסד. כלומר, הוא ניראה מעולה בתמונות, אבל רק כשאתם מגיעים לשם באמת אתם מבינים עד כמה הוא מטורף. באמת שאי אפשר להעביר בתמונות את העיצוב המדהים, התשומת לב לפרטים והנוף העוצר נשימה מהחדרים במלון.
שורה תחתונה – אם אתם מחפשים להתפנק, שקט, שירות ואוכל ברמה גבוהה מאד – זה המלון בשבילכם.
אם אתם מחפשים מלון בסגנון קלאב מד הכל כלול, צוות בידור וחיי לילה, זה פחות יתאים לכם.
אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בזנזיבר מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על זנזיבר!