חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

מתי שווה לטוס לזנזיבר? מה צריך לדעת על מזג אוויר במהלך עונות השנה? הכל כאן!

קבל את תחזית מזג האוויר האחרונה, כולל שיאים ונמוכים בזנזיבר ובטנזניה, כמו גם התחזית האחרונה לשאר העולם מאת הארגון המטאורולוגי הבינלאומי (IMO).

בדצמבר 2020 השמש זורחת כל יום, ראו את תחזית מזג האוויר האחרונה של זנזיבר וטנזניה מטעם הארגון הבינלאומי המטאורולוגי (IMO).

התחזית ארוכת הטווח למשך 12 הימים כוללת גם פירוט מזג האוויר של זנזיבר ותחזית מזג האוויר למשך 12 הימים הבאים של הארגון המטאורולוגי הבינלאומי (IMO). התחזית כלולה גם בדו"ח מזג האוויר האחרון של זנזאבר וטנזניה, שהונפק על ידי שירות מזג האוויר הלאומי (NWS) של טנזניה והרפובליקה המרכז אפריקאית. הכנסייה, שנמצאת במסגרת זמן מקובלת ליד זנזיבר, מכילה את תחזיות מזג האוויר הבאות לדצמבר 2020: שיאים ושפל, גשם וסופות רעמים, רוח וגשם, שלרוב יורדים ביום שישי אחר הצהריים. משבצות הזמן המקובלות הן שבת, ראשון, שני, שלישי, רביעי, חמישי, שישי, שבת וראשון.

זה מצביע על כך שלמרות שמזג האוויר היה נאה ביותר בדצמבר 2019, יש לנו סיכוי טוב מאוד להיות יותר ויותר בתחזית 12 הימים הבאה לדצמבר 2020 ואילך.

שים לב שמשרעת הגאות והשפל יכולה להיות מושפעת מאוד ממזג האוויר, לכן עליך להתייעץ עם מינהל האוקיאנוס והאטמוספירה הלאומי (NOAA) גלי הגאות נחזים לפני שאתה יוצא לדוג. קבלו שיאים ונמוכים יומיים וממוצעים היסטוריים, כולל ממוצעים היסטוריים יומיים ונמוכים, שיעזרו לכם לתכנן.

אזהרות מזג האוויר כוללות את המינהל הלאומי לאוקיינוסים ואטמוספירה (NOAA) ושירות מזג האוויר הלאומי (NWS). אזהרות מזג האוויר כוללות NOAA, NGS והמכון הגיאולוגי האמריקני (USGS) לאי זנזיבר. אזהרות מזג אוויר, כולל NOAA, NNS או האגודה הגיאולוגית של ארצות הברית (UGS).

התחזית לזנזיבר למשך 14 הימים הבאים נבדקת ומסווגת כנוכחית. הטמפרטורה המרבית היומית היא 31 מעלות, הגבוהה ביותר מזה שבועיים (34 מעלות) צפויה בשעות אחר הצהריים של יום שבת, 28 באוגוסט. תחזית מזג האוויר ארוכת הטווח שלנו לזנזאבר כוללת סיכום התחזיות ל -14 יום. במהלך החודשיים האחרונים, המקסימום הממוצע בצהריים שהציע התחזית שלנו בזונזיבאר מצביע על מקסימום יומי ממוצע במהלך 14 הימים הבאים, עם מקסימום 32 מעלות צלזיוס ונמוך של 28 מעלות צלזיוס.

הטמפרטורה המרבית היומית הממוצעת בשבועות הקרובים תהיה 32 מעלות, עם הטמפרטורה הגבוהה ביותר מזה שבועיים (34 מעלות) הצפויה אחר הצהריים של יום ראשון 6 באוגוסט והנמוכה ביותר ביום שבת 28 באוגוסט. שיא השבוע (33 מעלות) צפוי אחר הצהריים, יום ראשון, ה -6. טמפרטורת מקסימום יומית ממוצעת בזונזיבר: הטמפרטורות היומיות הממוצעות בחודשים הקרובים יהיו סביב 32 מעלות, הגבוהה ביותר בשבוע בו המקסימום הוא 31 מעלות. בשבועות הקרובים הטמפרטורה המקסימאלית הממוצעת בצונזבר תהיה 22 מעלות.

אם אתם מחפשים זמן חם מאוד לבקר בזנזיבר, החודשים החמים ביותר הם פברואר, ינואר ואז מרץ. אם אתם מחפשים מזג אוויר יבש, יולי, יוני או ינואר הם התקופות הטובות ביותר לבקר בזונזיבארס. טמפרטורת הים הממוצעת ב- Z Zanzabar היא 28 מעלות בדצמבר, אך הטמפרטורות יגיעו לשיא של 30 מעלות. זו תקופה נהדרת בשנה לבקר בטנזניה ולראות חיות בר, ולכן זה זמן טוב עבורכם לבקר בזנציבאר.

בקיץ הזמן הטוב ביותר לבקר בזנזיבר הוא ביולי ובספטמבר, כשהם חמים ומתונים. מזג האוויר בחוף המזרחי של האי הוא יחסית אמין ושטוף שמש, והחופים הרבה פחות עמוסים. התקופה החמה ביותר בשנה היא בדרך כלל אמצע פברואר עד אמצע פברואר, עם שיאים של 92 מעלות צלזיוס (33.3 מעלות צלזיוס), כאשר הטמפרטורות לעיתים נדירות יורדות מתחת ל 76.4 מעלות. אם אתם מחפשים מזג אוויר יבש, התקופה שבין דצמבר למרץ אינה זמן רע לבוא לכאן, מכיוון שתנאי מזג האוויר בדרך כלל יבשים מאוד.

בחורף הזמן הטוב ביותר לבקר בזנזיבר הוא ינואר ופברואר, כשהם חמים ויבשים והשיאים מגיעים ל 92 מעלות צלזיוס. התקופות הטובות ביותר לבקר בזנזאבר הן יולי וספטמבר וחודשי החורף דצמבר וינואר, אך הימים הטובים ביותר בשנה הם באוקטובר ונובמבר כשהם החמים והיבשים ביותר. הזמן הטוב לבקר בזנזברים הוא מיולי עד ספטמבר ומאוקטובר עד נובמבר, אם כי זה יכול להיות חם ולח בחודשי הקיץ כמו אוקטובר, נובמבר ודצמבר, או קר ורטוב בינואר או בפברואר. יולי, אוגוסט, ספטמבר או אוקטובר הם החודשים הפופולאריים ביותר עבור המבקרים באי מספטמבר עד אוקטובר. הזמן הטוב ביותר לנסוע הוא מיולי עד ספטמבר ומאוקטובר עד נובמבר, אם כי הוא יכול להיות חם ולח בחודשי הקיץ כמו אוקטובר, נובמבר ודצמבר, או קר ורטוב בינואר או בפברואר. התקופות הטובות ביותר לבקר בזנקבר הן יולי, אוגוסט, ספטמבר או אוקטובר, וחודשי החורף דצמבר וינואר.

4.4/5 - (7 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בזנזיבר מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על זנזיבר!

דילוג לתוכן