חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

טנזניה: לפני כחודש חזרנו מהטיול ורצינו להמליץ בחום על המדריך גודלאק. שמענו עליו דרך הקבוצה והוא התברר כבחירה המושלמת. עוד מהשלב של תכנון הטיול, שהיה דרך הוואטסאפ, הוא היה זמין ועזר לנו לבנות את הטיול שרצינו. בספארי הוא דאג לכל צרכינו ועשה הכל על מנת שנהיה מרוצים. וכמובן שבסיורים עצמם הוא הראה ידע נרחב מאוד עם המון סיפורים וחוש הומור וראייה חדה של החיות בשטח (ראינו המון אריות, נמרים, צ'יטות וכו'). חוץ ממנו הייתה איתנו הטבחית האפי(שמחה) שהכינה אוכל ממש טעים ובשפע. היא שואלת איזה אוכל אוהבים לאכול ולפי זה היא מכינה את הארוחות, יש מגוון ואוכל לפי בקשתכם.
כללי על הספארי: ממליצים על 5 ימים סה"כ, היינו 6 והרגיש שהיום האחרון באגם מניארה מעט מיותר, אין הרבה מה לראות אחרי השמורות הגדולות (טרנגירה, סרנגטי, נגורונגורו המכתש), מומלץ לבקר בשבטים חוויה מיוחדת. אם יש זמן בסוף אחד הימים מומלץ לצאת לטיול קצר בעיירה שבה ישנים ולראות את החיים בצורה אותניטית (לוקחים נער מהעיירה ומשלמים לו 5 דולר והוא לוקח אותכם לכל המקומות המרכזיים).
זנזיבר: מומלץ לשהות בחוף הצפון מערבי בגלל שבצד המזרחי יש גאות ושפל בצורה קיצונית והחוף לא מזמין, בנוסף השקיעות היפות נמצאות במערב.
מבחינת טיולים באי ממליצים על הספארי בלו, וחוות התבלינים בשילוב עם סטון טאון פחות מעניין ובעיקר סוחטים כסף. בטיול בג'וזאני פורסט בפועל מאכזב, רואים את הקופים כ-5 דק' ומטיילים במסלול קצר של עד חצי שעה ביער עצמו.
טיפים נוספים:
1. שילינג- בספארי משלמים בדולר בלבד, אם רוצים לקנות מזכרות אפשר לשלם בשילינג ולפעמים זה יותר זול. הטיפים בספארי גם בדולר כדאי להביא כסף קטן.
בזנזיבר עדיף שיהיה מעט שילינג קטן לתת טיפים ולקנות מהבייץ'בוייז.
2. טיסת מעבר לזנזיבר- כדאי להגיע מוקדם לשדה התעופה בקילימנג'רו (שעתיים) כי אנחנו הגענו שעה לפני וכשבאנו לעשות צ'ק אין אמרו לנו שאין מקום על הטיסה וצריך לחכות לטיסה הבאה.
אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בזנזיבר מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על זנזיבר!

דילוג לתוכן