חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

אפריקה – טנזניה – טיול ספארי
חזרנו היום מטיול ספארי בן 5 ימים בטנזניה.
גילוי נאות – זכיתי בחופשה דרך פעילות פייסבוק וזה היה דרך חברת הספארי הישראלית safari company – ספארי קומפני – חשוב לי לציין שהזכייה שלי הייתה קשורה למשהו אחר והפוסט לא ממומן בשום צורה אלא נטו פרגון מהלב!
העבודה מולם הייתה הכי נעימה ומדהימה שיש, יש שם צוות מקסים, נעים ונכון לעזור ולענות לכל שאלה בכל זמן! לא נתנו לי לרגע להרגיש שזו מתנה ושאני לא משלמת על זה, התייחסו אליי כלקוחה מן המניין לאורך כל הדרך והיחס שקיבלתי היה הרבה מעבר לשירות הישראלי הנורמטיבי.
ספארי קומפני מארגנים הדרכה לכל מי שיוצא דרכם כשבוע לפני היציאה לספארי, הדרכה מהממת ומאורגנת היטב שבה מחלקים את תיקי הנסיעה למטיילים עם כל הפרטים – כרטיסי טיסה, לו"ז, יומן עם מידע נחוץ וחשוב על אפריקה, טפסים למילוי ויזה מהירה (כדי לא להתקע בשדה תעופה יותר מדי זמן), ועוד כל מיני דברים ממש נחמדים, בכללי, ההדרכה הזו לקראת מה אתה הולך ממש אדירה בעיני, זה נתן איזה שהיא תמונת מצב של מה אנחנו הולכים לחוות והרגיש מאוד רציני ומקצועי.
הצמידו לנו מדריך מחברה מקומית של ספארי באפריקה – leopard tours – מדריך שאני ממליצה עליו מכל הלב, הוא עשה לנו את הטיול!!!!!!!! הוא נהג סופר אחראי וזהיר, מדריך חד ועירני, עושה הכל כדי שהמטיילים שלו יחוו ויראו כל מה שאפשר לראות – בצורה נעימה, כיפית, ראיתי הרבה מדריכים שנדחפים, מפריעים לשאר הג'יפים, מפריעים לחיות על סף הרודפים אותם, הוא לקח אותנו למקומות הכי קרובים שיש בלי לעשות אף אחד מהנ"ל אפילו פעם אחת, הכל בצורה רגועה, ג'נטלמנית וכיפית, הוא קשוב, אדיב, מלא בידע ורצון לחלוק ולשתף אותו כמה שיותר, נעים לשיחה ובאמת, הוא אחד מהאנשים והמדריכי טיולים הכי טובים שיצא לי לפגוש בחיים. ממליצה בחום, מתייגת אותו פה Mesiaki Moikan.
יום שישי התחלנו את טיול הספארי שלנו בlake manyara – שמורה מדהימה ומהממת ביופיה, חווינו חוויה מדהימה שם עם פילים – להקה פשוט חצתה את הג'יפ שלנו משני הצדדים, אלו היו 5 דקות מדהימות ועוצרות נשימה.
ממליצה לא לוותר על האגם הזה ולחוות אותו – רואים שם את החיות מקרוב ממש וזו חוויה מדהימה. בעיקר ממליצה על זה ליום הראשון, כי האגם לא גדול מדי וליום ראשון של ספארי זה ממש נחמד, קליל אבל מרגש בו זמנית.
ישנו באותו לילה בלודג' בשם Tloma Lodge – לודג' מהמם ויפייפה! החדרים ענקיים ונוחים.
יום שבת וראשון היינו ב serengeti national park – פארק עצום, ראינו שם 4 מתוך 5 הגדולים ( פילים, אריות, נמרה מדהימה מנסה לצוד ואפילו הצלחנו לקלוט את הגור שלה דרך המשקפת בזכות המדריך שלנו שהיה נחוש למצוא אותו ולהראות לנו אותו ותאו ), בנוסף ראינו גם 2 צ'יטות חמודות מחפשות אחרי טרף, שמורה ענקית, הייתי נשארת בה יותר מיומיים אם הייתי יכולה.
שם לנו יומיים במחנה שנקרא Serengeti Kati Kati Tented Camp, הוא בלב הסרנגטי, ההליכה שם היא בליווי אחד מהצוות שם בלבד, זה אוהל, ענקי, כדי להתקלח מבקשים מהצוות להביא מים חמים וזו חוויה ממש מגניבה, השירות והיחס שם מדהים, בלילה אתה ממש שומע את רחשי הספארי ולי לפחות זו הייתה חוויה מטורפת ומגניבה, ממה שהבנתי לפעמים ריאים באיזור צבועים, גנואים ואפילו לפעמים פילים ובבוקר מתעוררים לנוף פשוט עוצר נשימה!!!!
ביום הרביעי היינו ב ngorongoro crater – עצם המחשבה שפעם זה היה הר געש מטורפת ומה שההפרצות שלו יצרה מטורפת עוד יותר – שם זכינו לראות את הגדול החמישי והאחרון – הקרנף, אומנם זה היה מרחוק, אבל זכינו לראותו, שם גם ראינו ממש מקרוב אריה ולביאה, במרחק של נגיעה!!!, יש שם נהר מהמם באמצע ובכללי, תופעת טבע מהממת!!
ב2 הלילות האחרונים לנו בNgorongoro Farm House, לא מבייש מלון ברמה של 5 כוכבים, אוכל מדהים, שירות מדהים והמקום נראה כאילו הגעת לגן עדן!!!
ביום האחרון היינו בשבטים, מודה שאני פחות מתחברת לעניין. היינו בשבט המסאי ובשבט הציידים שמדברים בקליקים, היה נחמד, הייתי מעדיפה עוד שמורת טבע אישית. אבל מי שזה מעניין אותו זו בהחלט חוויה מעניינת.
לסיכום ובשורה התחתונה, ממליצה בחום ומכל הלב על ספארי קומפני – הם דאגו וירדו לכל הפרטים הכי קטנים כדי שתהיה החוויה הכי מדהימה שיכולה להיות, אין ספק כשאחזור לאפריקה, ואני אחזור. זה יהיה דרכם!!!
אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בזנזיבר מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על זנזיבר!