חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

רשימה של הדברים הטובים ביותר לעשות ולראות בזנזיבר. מה אסור לפספס במהלך טיול באי הגדול בעולם באוקיאנוס ההודי, הלוא הוא זנזיבר!

אנו מקווים שמאמר זה יעזור לך לתכנן את הטיול שלך ולגלות את כל הדברים המדהימים שאתה יכול לעשות בזנזיבר. אנו מקווים לתת לך תוכנית נסיעות ולקבל תובנות יקרות ערך בנוף התיירות של ZonziBar. אני מקווה שראיונות אלה יעזרו לך לתכנן את הנסיעות שלך, לאן אתה הולך ומה תוכל לראות במהלך שהותך ב- ZanzaBAR. אני מקווה שאתה אוהב את הרשימה הזו ועזור לנו לתכנן את הטיול שלך לזנזיבר.

הנה רשימת הפעילויות הטובות ביותר בזנזיבר, עם דגש מיוחד על סטון טאון וסצנת התיירות של ZonziBar. נעצור עכשיו, לפחות עם ההקדמה, ובמקום זאת ניתן לכם ליהנות מ- 21 הדברים הטובים ביותר שתוכלו לעשות בטיולכם ל- ZanzaBAR, שכולם בחינם לחלוטין (9% הנחה).

אם אתה רוצה לערוך רשימה של פעילויות בזנזיבר וליהנות מחוף שקט, יש חוף שנמצא בראש הרשימה, עם דגש מיוחד על סטון טאון וסצנת התיירות של ZonziBar. להלן חמישה דברים שיהיו ברשימה שלך לפני שתבקר ב- ZanzaBAR. אנו יודעים שאתה בוחן זאת בתקציב, כך שיש לך מושג טוב מה אתה יכול לעשות וגם המקום שבו אתה רוצה לבלות את הרגעים הטובים ביותר בטיול שלך. טיולי Zancar תקציביים וספארי, אשר בשילוב מבקרים בזנזיבר, טנזניה ויעדים אפריקאים אחרים, מבקרים באתר שלהם.

אם אתה רוצה להיות פעיל יותר מאשר רק לשבת על החוף, יש פעילויות רבות, כולל ביקור באיים החיצוניים. בזנזיבר יש חופים ברמה עולמית, כך שתאהבו את זה בכל מקום, אבל אם אתם רוצים להירגע אחרי יום שחייה, גלו את החופים היפים של האי, לא רק לשחייה, אלא גם לשנורקלינג, קיאקים, צלילה ופעילויות אחרות. זה מציע הזדמנות נהדרת לבלות חופשה שלעולם לא תשכח, בה אתה תמיד רוצה לחזור.

דבר נוסף שעליכם בהחלט לבקר בטיולכם בזנזיבר הוא סטון טאון, שאסור לכם לפספס, הממוקם בדרום-מזרח האי בו תמצאו את מסעדת Rock. כדי למצוא את המקום הטוב ביותר, אתה יכול לצאת לסיור בזנזאבר עם מדריך מקומי, אך תחילה עליך לשאול אם יש לך מדריך בקיא. אם אתם רוצים לתקתק את כל הדליים הגדולים – הפעילויות המופיעות בזנזיבר – כדאי לכם לעשות סיור תבלינים. הטיול שלך לאי ZonzibAR צריך לכלול סיור תבלינים, אז בקש מדריך או מדריך מהמסעדה המקומית או בעל המלון או אפילו סתם הבעלים של המלון או המלון שלך, כמו גם מבעל המלון עצמו, כדי להבטיח שיש לו מדריכים מוכשרים.

אם לא, בקר במקומות אלה כדי לטבול את עצמך בהיסטוריה ובתרבות האמיתית של זנזיבר עם פירות ותבלינים טעימים.

בלוג זה יעזור לכם להחליט ולספר לכם מדוע זנזיבר צפון ובמיוחד חוף Nungwi הם גן העדן הטוב ביותר באי זונזיברס. זה חובה מוחלטת בכל מה שקשור לעשות משהו בעיר האבן זנזאניס. בחרתי בקצה הצפוני של זנזאבר מכיוון שיש בו כמה מהחופים הטובים באי.

ישנם כמה מהחופים הטובים ביותר בזנזיבר בהם אתה יכול לשחות כל עוד אתה לא שוחה רחוק מדי מהמים ולא קרוב מדי לחוף.

אחד הדברים המשעשעים ביותר לעשות בזנזיבר הוא ליהנות מאזורי היער הלחים, שרק לעתים רחוקות הם מבקרים ונשארים בטבע. יכול להיות שיש מערה במערת קיוונגווה, מפל בקיגאלי או אפילו רכס הרים במומבסה, אך לעתים רחוקות אלה מבקרים.

באשר לאוכל רחוב, שום ביקור בזנזיבר לא יהיה שלם מבלי לבקר בשוק הלילה פורודאני. אחד הדברים האהובים עלי לעשות ב- ZonziBar הוא לבקר באחד משווקי הרחוב הפופולריים ביותר בעיר, כמו שוק רחוב מומבסה או שוק הלילה של קיגאלי.

באשר למקומות הטובים ביותר לבקר בזנזיבר, כל מלונות באי מציעים פחות או יותר את אותם סיורים. כשאתם נמצאים באי פמבה בירח מלא, תוכלו להשתעשע במלון קנדווה רוקס ביץ '. אתה יכול גם לטוס לצד השני של הארכיפלג, המכונה לעתים קרובות "האי זנזאבר". טיול באי זונזיבארס מבודד משאר אפריקה, למעט כמה איים במזרח, כגון קיגאלי, מומבסה ואי PEMBA (שהוא חלק מאי זנצצבאי), וכמה איים קטנים יותר כמו האי ניירובי ואי קיבאלה.

אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בזנזיבר מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על זנזיבר!