חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

חזרנו השבוע, היה מדהים!
נסענו אל זנזיבר עם ילדה בת 7.5 וילד בן 4.
1. לקראת נסיעה בחגים ובחופשות יש לקבוע תור למרפאת מטיילים לפחות חודשיים מראש. אנחנו חברי "מכבי", ניסינו חודש וחצי מראש- ללא הצלחה. קחו בחשבון שיש חיסונים שצריך לקחת לפחות שבועיים מראש לפני הנסיעה. בסוף הצלחנו התחסן אצל האחיות במרפאה, אבל זה היה כרוך בהמון מאמץ וטרטורים כי הקופה לא ערוכה לכך. בלענו גם כדורי מלרון נגד מלריה- הילדים בלעו בקלות בשילוב עם יוגורט. הוצאנו מאות שקלים על תרופות וחשוב לדעתי לקחת: נגד כאבים, קלקול קיבה, זיהום בעור, אנטיביוטיקה כללית ועוד.
2. הטיסה מתישה ונמל התעופה של זנזניבר לוהט ונטול כסאות בהגעה. הטענו מראש סרטים ומשחקים לטלפון הנייד. הילדים שמעו באמצעות אזניות, וזה מאוד עזר ברגעים שנדרשה מהם סבלנות.
3. לנו ב Diamond La Gemma. קישור לדף המלון! הריזורט מדהים, אפשר לקרוא פרטים עליו באינטרנט. היינו מאוד מרוצים ויש לו חלק גדול בהנאה שלנו (שימו לב- בבריכה שבו יש מים מלוחים). ממליצה מאוד על הלינה באזור nungwi כי החופים מרהיבים. החסרון היחיד הוא שהנסיעה מהאזור לטיולים השונים ארוכה יחסית (שעה- שעה וחצי).
4. ילדים צעירים אינם מתעניינים בנופים הנשקפים מחלונות הרכבים, אז בנסיעות הארוכות לטיולים השונים שוב נעזרנו בסרטים ומשחקים. אנחנו, לעומת זאת, היינו מרותקים לנוף.
5. הילדים נהנו מכל הטיולים שלקחנו. היינו בטיול של ספארי בלו. מדריך בינוני, אז לא אמליץ עליו. היה יותר בקטע של מלווה ולא ממש הסביר. הטיול כולל ארוחת צהרים ולא ידענו שלא מומלץ לאכול פירות ים מחוץ למלון. בן זוגי טעם וחטף קלקול קיבה מטורף, שריתק אותו למיטה יום וחצי. בריזורט היו מקסימים ושלחו רופא ללא תשלום. למזלנו היו לנו תרופות מתאימות מהארץ. ממליצה לקחת לאנצ' בוקס מהמלון ולאכול רק ממנה.
ליער ג'וזאני נסענו עם נהג מונית (באמצעות מוסא). יש הדרכה מצויינת במקום. אני והילדים נהנינו, בן זוגי חשב שהסיור מיותר וסתמי.
בטיול של חוות תבלינים +אי האסירים+סטון טאון היה אחלה מדריך: עבדול 255773665788 +. ידען ונעים הליכות. החסרון היחיד שלו הוא מבטא לא מושלם שלפעמים מקשה על הבנתו. החלק של סטון טאון היה האחרון וכלל הליכה ברגל. הילדים כבר היו עייפים. אז אם ניתן- ממליצה להביא עגלה מהארץ. ממליצה לנהל מו"מ מול כל מדריך/נהג להפחתת עלויות.
כל הישראלים שהיו אתנו במלון המליצו על סיור הטרקטורונים בכפרים. לא ניתן לעשות אותו עם ילדים (וגם לא חושבת שנכון לחשוף אותם לעוני הנורא).
חשבנו לנסוע גם לבריכת צבי המים שקרובה למלון, אבל כל הישראלים שחזרו משם שכנעו אותנו לוותר: אמרו שמזוהם, מסריח ושממילא הילדים פוחדים לשחות עם הצבים.
6. הטיסה חזרה היתה ב 1:20 בלילה. חשוב שהילדים ישנו שנת צהריים אם יש טיסת לילה. הדרך לנמל התעופה, ההמתנה והטיסה היו מתישות. בנמל התעופה העובדים ישר קולטים את המשפחות עם הילדים, ותמורת "טיפ" של 10$ מקצרים את התורים. שילמנו כי אחרת התורים לוקחים שעות.
5/5 - (1 vote)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בזנזיבר מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על זנזיבר!

דילוג לתוכן