חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

שלום לחברים המטיילים , לפני כשלושה שבועות חזרנו משבוע חלומי באי המטורף-זנזיבר.
שהינו במלון הילטון דאבל טרי בחוף נונגווי- מומלץ בהחלט, למה ? לחצו כאן לדף המלון!
*מיקום
*המלון פשוט מפואר , נקי , מלא בכל טוב. הסגנון אפריקאי כראוי למקום. החדרים נקיים , מזמינים יפים, ונראים הרבה הרבה יותר טוב מאשר בתמונות- מפתיע.
*שירות- עובדי המלון נדיבים, חייכנים, יודעים לתת שירות כפי שצריך
*אוכל- אני לא אוכלת בשר ועוף ואני מבטיחה שכל יום , בכל ארוחה הצלחת שלי הייתה מלאה מכל טוב!!!! אוכל מדהים וטעים , והכל בשפע. גם אוכלי הבשר נהנו …
*הנאות המלון- שהינו כ7 לילות , מתוכם שלוש לילות הייתה "הפעלה" בארוחת הערב, מהי הפעלה ? מעבירים את כל השולחנות לבחוץ על חוף הים ויש הופעה של להקה מקומית – מדהים.
*תמורה מלאה בהתאם למחיר.
יש על החוף בהמשך "פאבים" אבל האמת רוב הלילות עשינו ישיבות במלון… לילה אחד הלכנו למסיבת חוף שארגנו לא היה מוצלח במיוחד אבל חוויה. יכול ליהיות עכשיו יותר העונה אז יהיה יותר טוב
*טיפ קטן- אנחנו לקחנו חבילת הכל כלול, מומלץ ביותר בייחוד לכאלה שרוב הטיול ירצו לשהות בסביבת המלון, בייחוד בגלל שהכל כלול זה הכל כלול – אוכל שתייה אלכוהול הכל חופשי ובשפע! בנוסף חשוב לי לציין את התרבות הזנזיברית – פולה פולה זהו פתגם בייסוואלית אשר אומר לאט לאט. ואצלהם באמת לאט לאט, מה למשל ? ללכת למסעדה זה לפחות לבזבז שעתיים מהיום. עד שהם מכינים את האוכל… יש בזה משהו מאוד יפה הלוואי והיה אצלנו קצת פולה פולה בארץ… אבל בכל אופן לטעמי בטיול לא בא לי לבזבז הרבה זמן ביום על מסעדה. חוץ מזה כל הפולה פולה הזה בא בטוב !!!!
בתאכלס- אני בטוחה שכל מלון שמה חלומי :)))
הנושא הבא הוא נושא הטיולים – כאשר אנחנו נוחתים דואג לבוא לכל מלון נציג של אשת טורס ואלה פיתחו להם אחלה שיטה . אתה עדיין לא נוחת וכבר עושים אתכם שיחת הפחדה לא לסמוך על המקומיים.לא לסמוך על ה"ביץ' בוייז" שהם גנבים ובלה בלה. ממליצים לסגור דרכם את הטיולים. מפעילים לחץ!!! סגרו עכשיו אחרת לא תוכלו לצאת, כן בטח… אשת טורס בונה לכם שבוע עם המלצה כל יום איזה טיול לעשות ואתם צריכים לבחור מהטיולים המובנים הנ"ל. חשוב לציין שהכל בכפול מחיר. לדוגמא אנחנו יום אחד נסענו לטיול באי האסירים, חוות התבלינים, וסטון טאון-אשת טורס לא מציעה קומבינציה כזו- בכל אופן הטיול שאותו אנו עשינו עלה לכל זוג 50 דולר !!!!!! כאשר באשת טורס טיולים בסגנון מוצעים בלפחות חמישים דולר לאדם. ספארי בלו לדוגמא מוצע אצלהם ב75$ אפשר למצוא בחצי מחיר.
יתרון בלעשות אצל המקומיים- אותנטיות !!!!! כל יעד אליו הלכנו היה איתנו מדריך מקומי, זה נשמע אחרת זה נראה אחרת , מאשר איזה מדריך באשת טורס. בנוסף הם דואגים להכל לכניסה לאתרים ולהכל. פשוט שני טיפים- יש לוודא בסגירה איתם שזה כלול הכל.(אוכל אם תרצו להוסיף דרכם תוכלו אנחנו פשוט לקחנו לאנץ' בוקס מהמלון)- בנוסף פשוט לא לשלם להם מראש. קובעים איתם יום למחרת במלון בתשע בבוקר , הם הגיעו ? שלמו. יהיה בסדר . יהיה מדהים !!!! אנחנו סגרנו אצל בחור בשם פוקה הוא נמצא על יד המלון. והוא פשוט אחלה !!! הכל היה מתוקתק. ריגש אותנו ברמות, עוד יתרון לסגירה עצמאית מלבד האותנטיות היא שאתם בוחרים לעצמכם את המסלול, חוסכים המון כסף ובנוסף בוחרים עם מי לצאת ולא עם אוטובוס כאילו אנחנו בטיול שנתי. אנחנו בחרנו את הזוגות לצאת איתם , כמו טיול פרטי וכייפי. אי האסירים סטון טאון וחוות התבלינים היה ממש כייף, עם ישראלים שהכרנו במלון. עלה לזוג 50 דולר. לגבי הבנאדם אין לי את המספר שלו אני יכולה להגיד לך שיש הרבה על החוף שעושים את זה, ותמיד קל למצוא פשוט לא לשלם מראש ואפשר לסמוך עליהם..
לגבי טיפים – בשבילם 5 $ זו משכורת שלמה. בשבילנו זה כלום. עד הסכום הזה היינו מביאים אפילו גם דולר, תלוי בהרגשתכם,אתם רוצים להביא יותר , הרבה יותר זה מבורך.
למה חשוב לי להגיד לכם את הכל ? זנזיבר כאחת המדינות האפריקאיות סובלת מעוני קשה ביותר, מראות מזעזעים לעיניים איכות חיים שקשה לתפוס. בעיניי ובעיניי הזוגות שאיתם טיילנו, מה שאשת טורס עושה היא ….– אחד הדברים שבשבילנו היה כייף לסגור עצמאית שבאופן כזה עזרנו להם. עזרנו למקומיים. נתנו להם עבודה. באשת טורס יש עובדים מקומיים , אבל נראה לנו שכאשר השכר עובר בתיווך הוא נמוך יותר, לא ? בכל אופן נהנו לסגור דרך המקומי שלנו, והיה לנו אחלה טיול בחצי מחיר !!!!! ואותנטיות….ואוו…
בגדול חברים, לא משנה מה תעשו שמה אתם תהנו !!!! אני מקנאה בכל מי שנוסע לאפריקה, בא לי שוב !!!
תהנו שמרו על עצמכם, ולעולם אל תשכחו- אקונה מטטה !!!!
אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בזנזיבר מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על זנזיבר!