חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

זנזיבר באוגוסט - מה צריך לדעת? האם זו עונה טובה, מזג אוויר, אטרקציות, טיולים, תפוסה, טיסות, מה לעשות

טיסה באוגוסט הישראלי היא אחת ההחלטות הטובות ביותר שאפשר לקבל. חודש אוגוסט הוא לא רק החודש החם והמהביל ביותר בארצנו הקטנטונת – זהו גם חודש שבו כולנו יוצאים לחופש. הורים לילדים יוצאים לחופשת קיץ יחד עם ילדיהם, ומי שאיננו הורה לילד – לבדרך כלל יגלה שבמקום העבודה שלו הוא נותר היחידי שמגיע. 

אם מוסיפים לכך הדממות והצעות משתלמות על חצאי ימי חופש, אין ספק שאוגוסט הוא הזמן הטוב ביותר לנסוע לחו"ל. ולאן לנסוע אם לא ליעד האהוב והפופולרי, זנזיבר?

זנזיבר באוגוסט

אוגוסט הוא החודש המושלם ביותר להגיע לזנזיבר. מבחינת מזג האוויר, זהו החודש שהכי כדאי להגיע בו לביקור. אמנם אנחנו מכירים את אוגוסט בתור שיא החום, כשהיציאה מהבית הופכת לכמעט בלתי נסבלת – אבל בזנזיבר המצב כמובן אחר. 

באי הטרופי הזה, הטמפרטורות נעות כל השנה סביב ה-30 מעלות. הלחות בימים רבים היא גבוהה למדי. אם אתם חובבי שלג וחורף, בהחלט אין לכם מה לחפש בזנזיבר – אי הקיץ הנצחי. 

למרות החום, המים הרעננים הופכים את מזג האוויר לנסבל ביותר ונעים, והבנייה על האי מותאמת למזג האוויר החם.

אוגוסט הוא שיא העונה היבשה הארוכה של זנזיבר. כלומר, הסיכויים שתתקלו בגשם נמוכים ביותר. כמו כל אי טרופי אי אפשר לצפות בוודאות מה יהיה מזג האוויר, כמובן, אולם סביר להניח שלאורך כל החופשה תיהנו ממזג אוויר מושלם במיוחד.

מה יש לעשות באוגוסט בזנזיבר?

מאחר ואוגוסט הוא העונה הטובה ביותר – בחודש הזה כל פתוח. כל האטרקציות עובדות בשיא המרץ. זהו זמן מושלם לעשות כל דבר שעולה על רוחכם: סיורי תצפית על דולפינים, צלילה או שחייה עם דולפינים, ביקור בחוות תבלינים, סיור ב-Cheetah's Rock, ביקור באקווריום של נונגווי או כל דבר אחר. 

הטבע של זנזיבר בשיא הדרו באוגוסט, וכדאי לנצל זאת לביקור ביער הקופים, בדרום האי, במרכז הפרפרים או בכל מקום אחר.

מלבד זאת, כל המלונות פותחים את שעריהם לאורחים במהלך אוגוסט. בניגוד לחודשים אחרים, כמו מאי או יוני, אי אפשר למצוא ברחבי האי מלון שאיננו פעיל בחודש זה. לכן, עבור נופשים שחשוב להם במיוחד איכות המלון, אוגוסט הוא זמן אידיאלי במיוחד לחופשה. ניתן לבחור את המלון הטוב ביותר שאתם הכי רוצים – ואין כל צורך להתפשר בתחום זה.

זמינות, עומסים וטיסות

חשוב לזכור כי אוגוסט הוא התקופה הטובה ביותר לטוס לזנזיבר – עבור כולם. אלפי תיירים מכל רחבי העולם נוהרים לאי הקטן הזה לאורך חודש אוגוסט. בחודש זה, האי עמוס במיוחד בתיירים. הוא מלא מקצה לקצה. אם חשובה לכם הפרטיות והבידוד היחסי, עדיף לבחור בחודש אחר, עמוס פחות, לטובת החופשה.

מאחר ואוגוסט הוא חודש עמוס כל כך, חשוב להזמין מקום מראש לכל המקומות. אל תדחו את סגירת המלון לרגע האחרון, בניסיון לתפוס מחירים טובים יותר – רוב הסיכויים שהמלונות יתמלאו, ולא יישאר לכם אף חדר. 

אם אתם רוצים לנפוש באזור מרכזי כמו נונגווי, למשל, כדאי להזמין מקומות זמן רב מראש. הדבר נכון גם לגבי האטרקציות המצריכות הזמנת כרטיסים מראש, כמו למשל Cheetah's Rock.

באוגוסט פועלות טיסות סדירות ותדירות מאוד בין ישראל לזנזיבר. לעיתים, ניתן למצוא כרטיסים של הרגע האחרון באפליקציות השונות. 

החיסרון המשמעותי של שיטה זו הוא חוסר היכולת להזמין מקומות לינה מראש, בשל הספונטניות של החופשה. לכן, גם בתחום הטיסות, מומלץ מאוד להזמין מקום זמן רב מראש ולא לחכות לרגע האחרון.

מחירים ועלויות

מאחר ואוגוסט הוא עונת השיא של זנזיבר, זוהי התקופה בה המחירים הם הגבוהים ביותר. כמו בכל תחום אחר, גם בתחום התיירות המחיר הוא פונקציה של ביקוש והיצע. באוגוסט הביקוש גדול מאוד – ולכן בעלי העסקים יכולים להרשות לעצמם להעלות את המחירים בהתאם. 

טיסה לזנזיבר באוגוסט בהחלט תהיה יקרה יותר מטיסה לזנזיבר בחודשים הנחשבים אוף-סיזן, ויש לקחת זאת בחשבון בעת תכנון החופשה. המחיר הגבוה מגלם בתוכו גם את כל מה שתקבלו – מזג אוויר מושלם, ים רגוע, ואטרקציות פעילות במיוחד.

שאלות נפוצות בנוגע לזנזיבר באוגוסט

תלוי מה חשוב לכם בחופשה. אם אתם רוצים מזג אוויר מושלם ללא פשרות, אטרקציות פתוחות ואווירה תוססת וחיה – אוגוסט הוא זמן מושלם לטיסה לזנזיבר. אם חשובה לכם אווירת הפרטיות, השקט והשלווה – כדאי לשקול לטוס בחודש אחר.

בוודאי. רוב הנופשים בוחרים לקפוץ לטנזניה לצרכי טיול ספארי. אוגוסט הוא זמן מושלם לטיולי ספארי. הפארקים השונים ביבשת פתוחים ופועלים במלוא המרץ.

ביגוד קיצי וקליל בלבד. לא סביר שירד עליכם גשם, וגם לא סביר שפתאום תהיה התקררות. בגדים קצרים ואווריריים, שמלות, כפכפים או סנדלים, וכמובן לא לשכוח קרם הגנה בעל מקדם הגנה חזק.

אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בזנזיבר מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על זנזיבר!