חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

חזרנו שלשום מטיול משפחתי מופלא בטנזניה וזנזיבר. לקראת הטיול נעזרנו בהרבה מהעצות כאן בפורום, שמחה לסכם לטובת מי שהחוויה עוד לפניו:
לקראת הנסיעה יצרנו קשר עם מספר חברות שמתמחות בתכנון טיולים פרטיים. את ההצעה האטרקטיבית ביותר קיבלנו מאביעד מ עולם הספארי, שנתן תחושה שאנחנו בידיים טובות החל משלב התכנון וההתארגנות,ובנה את הטיול תוך התחשבות מלאה ברצונות שלנו, הרגעת חששות ומענה על כל שאלה שהייתה לנו. התחושה הזו הלכה והתחזקה לאורך כל הטיול.
התכנית שלנו שילבה 5 ימי ספארי בטנזניה ו3 ימי נופש בזנזיבר. טסנו עם אתיופיאן דרך אדיס אבבה לשדה התעופה קלימנג'רו, ופגשנו את ג'וליס המדריך שהעביר אותנו למלון אימפלה בעיר ארושה (מלון סביר לגמרי…). למחרת בבוקר יצאנו לספארי. במשך 5 ימים טיילנו ב3 שמורות (אגם מניארה, סרנגטי ונגורונגורו). המסלול תוכנן כך שקטעי הנסיעה הארוכים ישולבו בקטעי ספארי מעניינים וכיפיים. הבחירה בג'וליס המדריך (מחברת Bobby Camping Safaris ) היתה נפלאה. נהנינו מהדרכה מרתקת של אדם נעים, בעל ידע עצום ויכולת להעבירו בצורה מעניינת, והצלחנו לפגוש בזכות עיני הנץ שלו מגוון עצום של חיות הספארי. הוא יצר קשר מיידי וחם עם כל אחד מאיתנו, ענה בסבלנות לכל השאלות וניהל את הטיול תוך התחשבות מלאה ברצוננו ובגמישות רבה כשהיה צורך. היה תענוג לבלות איתו את הימים האלה! בכל הלילות ישנו בלודג'ים שבשמורות, חוויה מיוחדת מכיוון שהלודג'ים משולבים בטבע בצורה מושלמת.
בסיום הספארי טסנו מקילימנג'רו לזנזיבר, טיסה של שעה ורבע עם חברת precision air, חברת תעופה טנזנית. בשל בעייה בחברת התעופה הועברנו לטיסה שיצאה רק למחרת, כך שהשהות בזנזיבר התקצרה ליומיים בלבד.
זנזיבר: בשדה התעופה המתין לנו נהג שלקח אותנו למלון Warere beach hotel בחוף נוגווי. לחצו כאן למעבר לדף המלון ! מלון קטן שבו אזור מרכזי וחדרים נפרדים, נעימים וממוזגים, בריכה מקסימה, חוף נעים ושקט, אוכל מצויין וצוות ידידותי ונעים. יש אפשרות לצאת לטיולים ואטרקציות מתואמים דרך המלון, או ליצור קשר עם נהג/מדריך. ניתן גם לבלות באחד ממועדוני הצלילה/ספורט ימי הרבים לאורך החוף (למשל Divine diving center בבעלות ישראלית…). חזרנו לארץ בטיסת אתיופיאן שיצאה מזנזיבר עם עצירת ביניים באדיס אבבה.
בסה"כ הייתה חוויה נפלאה ועוצרת נשימה, שהשאירה טעם לעוד…
כמה טיפים חשובים:
1. ניתן לחסוך עלויות אם מתכננים את הטיול לבד תוך התקשרות עצמאית עם
חברות מקומיות. מצד שני, העזרה בתכנון ובלוגיסטיקה תוך כדי הטיול שקיבלנו מאביעד (שהיה זמין עבורנו בכל שלב) שווה בעינינו את ההפרש במחיר, במיוחד כאשר נוסעים לזמן מוגבל.
2. למרות התדמית, אפריקה לא בהכרח חמה… שווה להצטייד בבגדים חמים, במיוחד באזורים גבוהים כמו נגורונגורו שבהם הטמפרטורה בלילה או בשעות הבוקר המוקדמות יורדת מתחת ל10 מעלות…
3. שווה להצטייד בכסף קטן (שטרות של דולר) לטיפים!!
4. לא לשכוח משקפות לספארי… מוסיף המון לחוויה (שווה לברר כמה משקפות יש בג'יפ ולהוסיף מהבית)
5. בתכנון של טיסה פנימית בחברה מקומית… להביא בחשבון איחורים/ביטולים
אם יש שאלות, אשמח לענות. תהנו!! 🙂
5/5 - (1 vote)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בזנזיבר מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על זנזיבר!

דילוג לתוכן