חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

חזרנו מירח דבש של שבועיים – חצי ספארי בטנזניה וחצי זנזיבר.
אני לא נוהגת לכתוב פוסטים כאלה אבל הפעם מרגישה שזו חובתי כי יצאנו עם חוויה באמת יוצאת דופן עם שירות שהוא הרבה מעבר למה שיכולנו לצפות.
עשינו טיול ספארי עם נהג/מדריך פרטי דרך חברת Across לאחר שקיבלתי המלצה על החברה ועל המדריך שביקשנו, כאן בקבוצה.
לפני הטיול דיברתי המון עם מנהל החברה שידע להמליץ ולתפור את הטיול בדיוק למידותינו, לפי כל הרצונות והצרכים שלנו. לכל שאלה נתן יותר מפתרון אחד והיה זמין לכל שאלה ונושא, גם כאלה שקשורים לזנזיבר ולא לטיול שרכשתי ממנו.
במהלך הטיול היינו מאוד מרוצים מהבחירות שקיבלנו על סמך ההמלצות האלה והערכנו אותן מאוד (הלו"ז שנבנה, המלונות שנבחרו כל כך נכון וכדומה)
מעבר למדריך המקסים
ה מ צ ו י י ן
והמקצועי (פרד) שהיה איתנו כל הטיול, במשך כל הטיול הורגשה נוכחותו וקפדנותו של מנהל החברה שהיה ממש האמא והאבא שלנו לכל שאלה או בעיה גם שכבר לא היינו תחת "אחריותו" לאחר שהמשכנו לזנזיבר.
למדריך עצמו היה ידע עצום, נהיגה טובה וראייה/אינסטינקטים בלתי אנושיים בכל
הנוגע לספארי. אבל זו כבר המלצה נפרדת.
רמת השירות שקיבלנו לא הפסיקה להפתיע אותנו. החשיבה של עשרה צעדים קדימה רק בשביל החוויה שלנו, העזרה הכל כך מקצועית ויעילה גם בחלקים אחרים בטיול שלא קשורים לספארי שרכשנו ממנו.
במשך כל הטיול היה מאמץ (מוצלח) להסיר מאיתנו כל דאגה לוגיסטית/ארגונית שיכולה להיות. (ברמת הדוחה יתושים שעמד להיגמר, סים, נהג מונית אמין בזנזיבר במחיר הוגן שגם חיכה לנו עם תרסיס היתושים שנקנה מראש 😄 )
תוך כדי הטיול התברר לנו שמעבר למקצועיות והשירותיות הרבה הוא אדם מאוד מקושר ומוערך בתחום התיירות בטנזניה וזנזיבר, לאחר שראינו את תגובתם של מספר אנשים בתחום לאחר התערבותו (עובדי השמורות, מנהלי המלונות, נהגי מוניות וכדומה)
בקיצור זה יוצא כבר ארוך,
ולמי שרלוונטי מוזמן לשאול. אבל בינתיים – ההמלצה הכי חמה שאני יכולה לתת.
המייל של מנהל החברה (Hezron) –
info@acrosstanzaniaexpeditions.com
אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בזנזיבר מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על זנזיבר!