חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

חזרנו מחופשה מדהימה בזנזיבר ומאחר ולא ראיתי כאן הרבה המלצות על המלון בו היינו הייתי חייבת לפרסם.
בילינו שבוע במלון מליה melia Zanzibar מלון מדהים . נוף משגע , שירות מעולה , אוכל מצויין , החדרים גדולים עם חדר רחצה ענק ( 3 מקלחות …) חדר כושר מאובזר, מופעים בכל ערב, מכל החדרים משתקף נוף מקסים . כל נותני השירות במלון עושים זאת באהבה ובנתינה עצומה .
בקיצור מאוד נהנינו בטוחה שעוד נחזור לשם ,ממליצה בחום . 3600 דולר לזוג לשבוע הכל כלול כולל טיסות והעברות , דיל של ארקיע, אוכל מצויין במלון ממש אכלנו גם אצל המקומיים בבלו ספארי והיה בסדר גמור

חזרנו אתמול מטיול ספארי של כמעט שבועיים בטנזניה. הכל אורגן בצורה טובה מאוד דרך אלכס וקנין, חברת samless, וליווה אותנו הנהג הנהדר והשירותי קיסאלי.
חשבתי לפני שהטיול הופך לזכרונות מתוקים לשתף בכמה טיפים, חוויות, שאולי יתרמו לאחרים.
הטיול היה טיול פרטי, שני זוגות בג'יפ.
כסף- בכל לודג' מיד מגיעים עובדים לעזור לסחוב את התיקים לחדר, מאוד רצוי להיות מצויידים בשטרות קטנים של אלף שילנג שזה שני שקל בערך, לפזר בחופשיות טיפים. בכלל, רצוי להמיר דולרים לשילינג גם לקניית מזכרות, לכל דבר מחיר בדולרים ובשילינג, ותמיד יותר משתלם בשילינג.
אגב שופינג, עצרנו בהמון חנויות מזכרות בדרך, עמדנו בלי להתבלבל על המקח, אין קשר בין המחיר שמבקשים לכמה שמשלמים בסוף, בדרך כלל סגרנו על רבע או שליש ממה שביקשו.
ביום האחרון הגענו לשוק המסאי בארושה ואכלנו את הלב שלא השארנו את כל קניית המזכרות לשם. יש בשוק המון חנויות,. מבחר עצום, מחירים יותר נמוכים מראש והמיקוח יותר קל.
נסיעות – לקחת בחשבון ימים רבים של נסיעת שטח בלי לפגוש אספלט, זה אומר לאכול הרבה קפיצות ואבק, אז לשים לב אם יש רגישות לאחד מהם.
מזג אוויר- נעים וחמים ביום ובאזורים מסויימים ממש קר בלילה ובבוקר, חייבים בגדים חמים כל השנה.
יתושים – פגשנו רק בארושה ולא בשמורות. כן פגשנו באזורים מסויימים כמו בצפון הסרנגטי זבובי צה צה וגילינו שהתלבשנו בדיוק כמו המלכודות לזבובים, שזה אומר שחור וכחול.. הם עוקצים דרך הבגדים, ההמלצה ללבוש בהיר נכונה…
מייבש שיער- אחרי ימי אבק בשיער מצאנו את עצמנו בתחרות עם אורחות המלון על הפן הבודד שיש בקבלה, אז מי שחשוב לה שתביא. בשמורות בלודגים האוהלים אין שקעי חשמל באוהל בכלל אז זה לא רלוונטי. באוהל יש רק חשמל סולארי שמספיק לתאורה, ויש עמדת הטענה באוהל המרכזי לכל האורחים.
אינטרנט- עשיתי בארושה סים מקומי על פי ההמלצה בקבוצה. המלצה מצויינת. סים פלוס שלושה גיגה גלישה עולה בסביבות 30 שקל. בהרבה מקומות בדרך יש גלישה, ובהרבה אין בכלל, הוויפי בלודגים האוהלים עובד חלק מהזמן, תלוי במזג האוויר, הקשר הלוויני, החשמל ועוד. לפעמים אני שידרתי וויפי לחברים שלי וזה היה מצויין.
המלצה אחרונה, אפילצית maps me לניווט ללא גלישה עזרה לנו לעקוב אחרי הדרך וגם לעזור קצת.
מטען נייד גם עזר לנו.
אלו דברים קטנים שעוזרים
סך הכל מדובר בחווית חיים, רוגע, מפגש מדהים עם חיות, עם שבטים, עם העם הטנזני המקסים. נהננו מכל רגע
אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בזנזיבר ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בזנזיבר מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על זנזיבר!

דילוג לתוכן